MonaH Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Tar sjansen på et N8 spørsmål... er vel gammeldags den nå.. I disse VM-tider.. De sa på tv i kveld at vi kunne følge VM-sendingen på mobil.. Men jeg får det ikke til. N8 manglet Adobe flash? Så gikk jeg videre til Adobe, men de støttet ikke min telefon (symbian). Lastet ned, prøvde Opera på mob'n, men heller ikke de støttet symbian.. Går det an i det hele tatt på se tv på N8? Appen på ovi store fungerer heller ikke.. Tips? ----------------- På denne siden står det: For andre mobiler vil du kunne bruke tv-tjenesten ved å skrive "tv.nrk.no" i adressefeltet i en nettleser. http://www.nrk.no/tj...mobil/1.7638200 ----------------- tillegg: det er Flash 4.0 på min mobil, men den duger ikke på NRK-tv Endret 28. februar 2013 av MonaH Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Du kan prøve å gå inn på tv.nrk.no.no/innstillinger og prøve å velge avspilling ned HLS. Jeg aner ikke om det fungerer på N8, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Du kan prøve å endre 'user agent' i nettleser til iPhone. Da vil den bytte avspilling fra flash til html5. Har du ikke valg for user agent i setup, så last ned en annen nettleser. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Takk for svar. Gikk inn på tv.nrk.no.no/innstillinger Mobilen sto på Flash-avspiller med HDS (som ikke funket) Så prøvde jeg: HTML5-avspiller med HLS Kan ikke spille filen. den er skadet, eller formatet støttes ikke. Link til avspiller med HLS Da får jeg valg om å installere/åpne "master.m3u8".hva nå det enn er? Fil skadet. Handling avbrutt (da jeg prøvde den) Android sin app er det vel ikke noe noen poeng å prøve. Jeg har prøvd med Opera, men det fungerte heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå