Datasmurf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Neida. Jeg har Jarlaxle Baenre (Drow Trickster Rogue) og Astrid Strongbone (Dwarf Guardian Fighter). Mange i guildet mitt har navn som passer med settingen. Selvfølgelig, den beste charen min er en female human GWF kalt Dana Scully. Og hun ligner også. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fyfaen Var nummer 2018 i køen , så hoppa jeg til plass nummer 56102 , bare å legge seg å sove igjen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fyfaen Var nummer 2018 i køen , så hoppa jeg til plass nummer 56102 , bare å legge seg å sove igjen Samme skjedde meg. Fra 1820 til 62000. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Kø lang som et vondt år. Nok en tvilsom mmo lansering, men det er jo ikke overraskende, dette skjer jo hver bidige gang. Endret 1. mai 2013 av Everket Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Men dette er open beta. Ikke lansering, så hva forventer du egentlig? Med andre ord også stress test. Si meg, du er vel en av de som bare bruke betaer for å spille også du, i stedet for å faktisk rapportere bugs og være behjelpelig ovenfor utviklerne? Endret 1. mai 2013 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Du følger ikke med i timen, eller følger ikke med på mmorpg generelt. Det er helt vanlig for f2p spill å kalle det open beta, men det er stort sett det samme som en standard lansering, its beta in name only. For de tar jo penger nå, og det er ikke flere character wipes. Men det er forsatt mange som tror det er en beta - vel fordi det heter beta. Og automatisk forsvarer spillets eventuelle mangler, det er en genistrek av selskapene. Bare se på reaksjonen din fordi du tror det er en beta - en beta slik de var før i tiden. Ingen grunn til å bli ufin, det var bare en liten notis angående lanseringen, som hverken har vært bedre eller dårlige enn andre synes jeg(men som alltid har mange problemer og nedetid). Men man håper jo at alt skal gå knirkefritt en gang, men det er kanskje urealistisk pr dags dato. Endret 1. mai 2013 av Everket 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ingen char wipe til "lansering" sier jo sitt. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Queue position: 4880 Da får man dra fram noe annet mens man venter. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det bare jeg som i alle fall gjør et forsøk på å velge navn som passer til settingen? Kommer til å gjøre det jeg også, men falt i gamle fotspor og brukte noen standard navn jeg alltid har pleid å bruke. En GWF med navn "Brutalis Stupidos" er tross alt hakket mer vassere enn "Onkel". Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Men det er forsatt mange som tror det er en beta - vel fordi det heter beta. Og automatisk forsvarer spillets eventuelle mangler, det er en genistrek av selskapene. Bare se på reaksjonen din fordi du tror det er en beta - en beta slik de var før i tiden. Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release. Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Neida. Jeg har Jarlaxle Baenre (Drow Trickster Rogue) og Astrid Strongbone (Dwarf Guardian Fighter). Mange i guildet mitt har navn som passer med settingen. Selvfølgelig, den beste charen min er en female human GWF kalt Dana Scully. Og hun ligner også. Å stjele navn til etablerte karakterer er ikke så mye bedre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Oj...lang vente tid for å komme inn nå gitt. Hopper høyere å høyere opp...hehe! Blir vel en ordning på det etterhvert Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release. Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta Ja det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Å stjele navn til etablerte karakterer er ikke så mye bedre Pff, har du noe bedre forslag til hvordan man skal få blodfansa til å klikke? Litt humor må man jo ha i hverdagen, og siden det ikke er noen rangere eller psionicister med i spillet, får man heller ta hva man har. Astrid Strongbone er i det minste nytt. Vel, mer eller mindre. Det er navnet på en gnome warrior jeg har hatt i WoW siden 2006 eller noe, men ... Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 noen andre som ikke kommer inn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release. Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta Sånn bortsett fra at det er gratis. Det beste med å ha brukt $200 på dette, er at jeg slipper unna køa. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 We anticipate that the maintenace will last four hours - our estimated uptime is currently 11am. We'll keep you in the loop as this changes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Kjekt at jeg fikk satt i gang professions for full guffe, om ikke annet. Får game litt Civ5 da. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Serverne er oppe nå, men jeg lagger mye uten proxy og får ikke connecta med proxy. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Fillefant Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Koser meg med Cleric til nå Men jeg har problemer med å finne ut hvordan og når man kan queue til dungeons og arena? Noen som har noe kunnskap rundt dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå