Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg vet det, men de sier også at om du spammer, kommer du inn etter hvert. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har spammet siden 18:00, kommer ikke inn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 "We're still working on the Launcher page redirect, and are making great progress! Please keep trying, and we'll have a fix shortly!" Bare å fortsette ifg. Neverwinter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 visste dette kom til å skje, typisk... 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Å? Jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Like greit. Lagspikes fra helvete for alle som spiller pga. rushet. Du spretter rundt hele verden eller angriper en mob pack og etter et halvt minutt kommer verden tilbake og alt er dødt, inkludert deg selv og kompanjongen din. Jeg venter på at det skal roe seg før jeg angriper en elite drider. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kom inn nå. Lagger litt ja, dårlig grafikk :s 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Mjæ, grafikken er grei nok den. På høyde med Tera spør du meg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tera har heller ikke så bra grafikk, men har vakre områder da. Samme her som iriterte meg med Tera at jeg ikke kan bevege meg mens jeg angriper. Skal teste litt mer når det ikke lagger sånn. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Synes grafikken er grei den, men laggen ødelegger en del. Hvilken server er det folk spiller på? Jeg valgte den øverste i håp om mindre lag, men det var det visst ikke Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Laget meg en Guardian, men det var en del lag, så får ta det igjen. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hi Everyone!In order to optimize the experience for our Open Beta players, we will be performing a brief maintenance that should last less than an hour (current projection is 30 to 45 minutes). We will keep you updated on progress. Our hope is that this maintenance will resolve several of the server-related issues that are experiencing. This includes: Issues logging into the game Issues with the launcher not loading/downloading Rubberbanding or delays within the game Problems with loading the friends list Delays within any systems in Neverwinter, including the auction house, queue system, Zen Market, Guilds, and Parties Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 hvor er de norske guildene ? finner ingen. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hmm, virker som om jeg har vært utrolig heldig så langt i kveld etter å ha lest alt det dere har opplevd. Jeg kom inn med en gang jeg prøvde noen minutter over 18, og hadde kun minimalt med lag. Startet en Guardian og spilte i nesten 3 timer før det kom utolererbar lag. Logget av en times tid og kom rett inn igjen med nesten ingen lag, helt til serveren ble tatt ned for litt siden. Spillet har klart å suge meg inn så langt, men legger merke til at grafikken er ganske lite lekker med hakkete animasjoner samt at spillverdenen virker veldig strømlinjeformet og "død". Men det er beta, så mye kan endres. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Virker som et helt greit spill, kampsystemet er tiltrekkende. Er gratis, så skal ikke klage, kan leve fint ved siden av andre spill man liker, men blir ikke noe man sitter oppslukt med. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 hvor er de norske guildene ? finner ingen. Nick? Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tusen stk med "Ent" i nicket -Legg til Fugl (Rogue) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Er det bare jeg som i alle fall gjør et forsøk på å velge navn som passer til settingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå