Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hi Everyone!

In order to optimize the experience for our Open Beta players, we will be performing a brief maintenance that should last less than an hour (current projection is 30 to 45 minutes). We will keep you updated on progress. Our hope is that this maintenance will resolve several of the server-related issues that are experiencing. This includes:

Issues logging into the game

Issues with the launcher not loading/downloading

Rubberbanding or delays within the game

Problems with loading the friends list

Delays within any systems in Neverwinter, including the auction house, queue system, Zen Market, Guilds, and Parties

Lenke til kommentar

Hmm, virker som om jeg har vært utrolig heldig så langt i kveld etter å ha lest alt det dere har opplevd. Jeg kom inn med en gang jeg prøvde noen minutter over 18, og hadde kun minimalt med lag. Startet en Guardian og spilte i nesten 3 timer før det kom utolererbar lag. Logget av en times tid og kom rett inn igjen med nesten ingen lag, helt til serveren ble tatt ned for litt siden. :)

Spillet har klart å suge meg inn så langt, men legger merke til at grafikken er ganske lite lekker med hakkete animasjoner samt at spillverdenen virker veldig strømlinjeformet og "død". Men det er beta, så mye kan endres. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...