Fillefant Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kjenner jeg gleder meg til å prøve spillet i morgen Har googlet litt rundt på klassene, men har funnet litt forskjellig. Åssen fungerer egentlig class systemet? Og er det noen som kan si litt om de spesifikke klassene? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://www.ign.com/wikis/neverwinter/Neverwinter_Classes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fungerer stort sett greit. Great Weapon Fighter er blitt betydelig svekket siden beta weekend 3. Trickster Rogue er definitivt det motsatte og klarer helt fint å soloe det aller meste. De fleste dødsfallene mine er relatert til en utforskertrang og at jeg har falt "utenfor" verden. Cleric er god til å heale, brukbar til å tanke og er noe som trengs i disse dager. Control Wizard er rollen for deg som vil force choke fiender mens du danser en jigg og generelt har kontroll på folk. Gjør ganske bra skade også. Guardian Fighter er tank, men fungerer også greit å levle solo. Driver og levler en nå, og mobs og levler flyr avgårde. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg liker Guardian Fighter så langt siden den er litt mer dynamisk ved at du aktivt kan blokke. Det har alltid irritert meg litt i andre RPGs at du som tank bare kan absorbere store mengder skade, men faktisk ikke stoppe motstanderen helt med et skjold. Skjoldet fungerer ikke så bra i multiplayer, men har sin funksjon hvis du timer bruken riktig. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hvilken server spiller folk på ? Og er det noen som har oppretta en norsk guild som folk kan joine ? Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hvilken server spiller folk på ? Og er det noen som har oppretta en norsk guild som folk kan joine ? mindflayer - Opprettes guild i dag med en halvseriøs gjeng med god humor. :)Legg gjerne til Fugl (Rogue) og sleng meg en whisper ingame. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 mindflayer - Opprettes guild i dag med en halvseriøs gjeng med god humor. :)Legg gjerne til Fugl (Rogue) og sleng meg en whisper ingame. Will do 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg liker Guardian Fighter så langt siden den er litt mer dynamisk ved at du aktivt kan blokke. Det har alltid irritert meg litt i andre RPGs at du som tank bare kan absorbere store mengder skade, men faktisk ikke stoppe motstanderen helt med et skjold. Skjoldet fungerer ikke så bra i multiplayer, men har sin funksjon hvis du timer bruken riktig. Er vel sånn i Tera også, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er vel sånn i Tera også, om jeg ikke husker helt feil. Stemmer det. Bare enda bedre gjennomført her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jepp. Liker combaten i Neverwinter mye bedre enn den i Tera. Forøvrig dinga jeg 49 i sted, det er tidvis litt hardt å være en ensom rogue i Icespire Peak, men nå er det bare 11 levler igjen, og så kan jeg begynne å grinde gear for å gjøre epic dungeons. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Bare 3 minutter til open beta! Gleder meg til å prøve noe helt nytt. Har ikke lest noe om dette spillet, så det kommer til å bli veldig spennende å utforske! Edit: lover ikke bra. Launcheren kræsja i samme sekund som timeren traff 0:0:0:0 og nå får jeg ikke starta den igjen, selv etter restart av pcen. http://nw.perfectworld.com/news/?p=877121 Serverne har visst litt vanskelig for å ta imot de store massene. Endret 30. april 2013 av Sytklutn Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Krasj, de burde jo visst at de får massiv pågang. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hos meg går launchern, men patching går jævlig treigt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Krasj, de burde jo visst at de får massiv pågang. De visste det, det er derfor serveren er splitta i tre, men det var tydeligvis ikke nok. Om man går rundt launcheren går det likevel ikke. Du kommer deg inn til innloggingsskjermen og så henger'n på "Connecting to the account server ...". Passer meg fint, da kan jeg nemlig lese mer om Cæsars gallerkrig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Får man tilgang til open beta uten å kjøpe en av founder-pakkene? Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Får man tilgang til open beta uten å kjøpe en av founder-pakkene? Jepp, er bare å opprette en konto og vente på at launcheren skal bli reparert. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 La merke til den hvite launcheren ja... Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 We're looking into it right now and will resolve it shortly.Update 1: We know the cause and have a team working on it. Thank you for being patient. Update 2: Solution is being worked on. You'll be able to log in soon. Update 3: The issues are related to the web server that hosts the Launcher page. We're working on a redirect and it should be fixed soon. Må bare vente til de har fått redirected trafikken, så funker det nok Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Alternativt, laste ned klienten her: http://nw.perfectworld.com/download Har du allerede lastet ned og installert, kan du gå til ...\Neverwinter\Live\ og åpne GameClient.exe og spamme der til du kommer inn. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Alternativt, laste ned klienten her: http://nw.perfectworld.com/download Har du allerede lastet ned og installert, kan du gå til ...\Neverwinter\Live\ og åpne GameClient.exe og spamme der til du kommer inn. Hjelper ikke, man får ikke logget inn uansett Dev sier spill serverne ikke er problemet, men account serveren som harker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå