Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Mens jeg som elsket det og tidligere ikke har vist spesielle hemninger når det kommer til å droppe penger på spill, gjør det nok igjen. Kjøpte lifetime sub til TSW etter å ha spilt en uke, og også ettårs-abonnement for WoW for å få D3 gratis (selv om jeg også kjøpte collector's edition av spillet da det kom) og tilgang til Mists of Pandaria-betaen (noe jeg sannsynligvis hadde fått uansett). Fuck it, jeg får spille drow 60 dager før de som ikke kjøper det. Da er det absolutt verdt det. De er min favorittrase i hele D&D-universet (til og med før jeg hørte om Drizzt Do'Urden). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Du sløser jo penger på alt som er mulig å sløse penger på da. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg aner ikke hva du legger i sløsing, men jeg bruker kun penger på nødvendige ting. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Regner med jeg kjøper Hero of the North i morra, når jeg får lønn, selv om det det er 1167 kr. Men hva gjør man ikke for sjansen til å spille drow? Slik jeg har forstått det, så får du spille drow uten Hero of the North. Men med den pakken får du spille en Menzo drow, som er en varient fra den største drow byen i Underdark, Menzoberranzan. The Menzo-Renegade look, tattoo, racial background, racial ability, and special companion will remain permanently exclusive to Hero of the North Pack purchases. The vanilla, non-Menzoberranzan Renegade Drow race will be unavailable for at least first 60 days after release. We are currently planning to do a future update that will allow all players will be able to create a regular Drow character. This means that Hero of the North Pack purchasers will have exclusive access to the Menzoberranzan Renegade Drow, but everyone will be able to create regular drow after 60 days post-launch. Endret 25. mars 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Joda, men jeg får likevel spille drow fra starten av, og det er det viktigste. Og Menzo drow er ikke det verste. Det er mange kule drows derfra. Og jeg har nettopp kjøpt pakken, klarte ikke å vente til jeg fikk lønn engang. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Joda, men jeg får likevel spille drow fra starten av, og det er det viktigste. Og Menzo drow er ikke det verste. Det er mange kule drows derfra. Og jeg har nettopp kjøpt pakken, klarte ikke å vente til jeg fikk lønn engang. Men... du får vel ikke begynne å spille enda selv om du har kjøpt en slik pakke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Nei, ikke enda, men jeg får starte noen dager før de som ikke har kjøpt en sånn pakke får. Alltid like kos. Gjorde det i Rift også. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Nei, ikke enda, men jeg får starte noen dager før de som ikke har kjøpt en sånn pakke får. Alltid like kos. Gjorde det i Rift også. Jo, greit det. Men du får jo ingenting ut av å kjøpe den pakken nå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Nei, men det er bedre å ha kjøpt den nå, enn å glemme og kjøpe den før release. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Haha, jau. Her er en AMA fra utviklerne: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hardt å være utålmodig. Spesielt når det er under 3 timer igjen til jeg kan spille ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Spillet er live, jeg fikk drow roguen min til lvl 19 (og fucka nattesøvnen min totalt, så jeg er et vrak på jobb nå), men fuck it. Fantastisk skøy! Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvilken rolle skal dere spille? For min del så står det imellom Cleric og CW, klarer ikke helt å bestemme meg Gleder meg til open beta blir tilgjengelig for alle (30.). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg kommer til å konse på roguen til den blir nerfa, så satser jeg på å starte en GWF. Likte ikke cleric eller CW helt, og har aldri vært noen tankperson, så GF går også ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg skal spille Cleric, er vel til tirsdag alle slipper inn? Og etter hva jeg har forstått så beholder alle figurene når open beta er over? Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hvilken shard vil dere spille på? Kan bli greit å se om det er mulig å få opp et norsk community. :> Shard info: http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?18401-Neverwinter-Extended-FAQ&p=297631&viewfull=1#post297631 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Jeg er på Mindflayer. Endret 27. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg er på Mindflayer. Regner med vi (meg og gamleguild) lander på Mindflayer selv. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Må jeg vente med å spille dette til tirsdag? siden jeg ikke var med i beta, så en del venner av meg begynte å spille dette i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå