GnilreG Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 End game er ikke så spennende, alle dungeouns er like. Ingen strategi - Drep adds og hold deg unda effekter på bakken på absolutt alle bossene. I pvp er det kun en modus så blir ganske kjedelig, men det kommer nok mer senere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er ikke noe raids, enda … Kommer snart da. Ila. uka eller til helga afaik. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er det lett å lage Foundry? Har dere lagd noen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har prøvd meg på en, men fant det lite interessant, men det virker ikke spesielt komplisert å sette seg inn i. Mer komplisert å mestre kanskje, samt å lage en som er god nok til at folk vil spille den, og kvalifiserer til daily foundry-questen (gjennomsnittelig spilletid bør være minst 15 minutter). Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg svidde akkurat av 7 millioner AD på endel T2 sets , de blir BOP neste patch. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Noen forandringer etter releasen nå? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Alt er likt som før, det de kaller release er egentlig bare en ny patch. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Noen forandringer etter releasen nå? Sjekket linken i launcher? Står litt info der. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fikk ikke vært pålogget i går, derfor spurte jeg her unnskyld om det var imot dine regler Gleder meg til å prøve nye PvPen! Virker ganske annerledes enn andre PvP'er jeg har vært borti før! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har spilt et par timer nå, og er lvl 13. Spiller som rouge og har latt meg sjarmere av spillet så langt. Gidder ikke bruke så alt for mye tid på å sammenligne det med andre mmorpg, men ser at det mangler noe på et par områder, og så tilfører det noe på andre områder. Anyhow, heter Gibson og spiller på "Dragon" serveren. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Noen andre som spiller på Dragon ? Har nettopp begynt og rougen min har blitt 22. Syns spillet er artig, og bruker mye tid på oppdrag som andre har laget. En del av de er jo mye bedre enn hva utviklerne har laget. Anyhow, Rougen heter Gibson og er en sosial dverg som er med på questing, oppdrag, dungeons, pvp etc etc. så dersom du ønsker å spille sammen er det bare å sende en invitasjon. Er for tiden uten en guild så om noen kan anbefale en på Dragon så hadde det vært kjekt. Endret 24. juni 2013 av firberblad Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Noen andre som spiller på Dragon ? Har nettopp begynt og rougen min har blitt 22. Syns spillet er artig, og bruker mye tid på oppdrag som andre har laget. En del av de er jo mye bedre enn hva utviklerne har laget. Anyhow, Rougen heter Gibson og er en sosial dverg som er med på questing, oppdrag, dungeons, pvp etc etc. så dersom du ønsker å spille sammen er det bare å sende en invitasjon. Er for tiden uten en guild så om noen kan anbefale en på Dragon så hadde det vært kjekt. De fleste av oss er vel på Mindflayer-serveren 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg er også på Mindflayer Når kommer raidet? Eller er det raid i det hele tatt? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dinget 60 i går, kjøpte full PvP-sett med begge daggers, føler jeg fortsatt gjør liten damage. trur jeg har bommet veldig på builden min, noen som har noe tips? Spiller TR. PvE-build er det jeg trenger Lenke til kommentar
frikish Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ser etter noen norske og spille med. Info: Server: Dragon Klasse: Rouge Level: 37 (atm) Nick: Cryth@frikish Pm meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Så det har endelig kommet en ny klasse? Hadde forventa Ranger, ikke sminke. Bare så synd at TR blir nerfa til døde i modulen som kommer om et par dager, men om ikke annet så kan jeg kanskje endelig få meg til å levle en av de andre classene mine. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Blir Trickster Rouge nerfet så hardt? Endret 19. august 2013 av frikish Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) feil plass. Endret 21. januar 2014 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lastet ned dette i dag og prøvde det. Og utifra det jeg fikk prøvd så ble jeg imponert. Likte veldig godt kontrollene og fighting systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå