Orwandel Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Og man lager 10 like quests for å komme seg forbi den begrensingen, så blir andre type quests tvunget enda lengre ned på listen. Problemet er frihet, gi spilleren et verktøy og han vil bruke det, men verktøy kan brukes for godt og vondt. Enten gjør du verktøyet ubruklig eller så vil spilleren bruke verktøyet til å gjøre så stor skade han kan. Jeg forstår hva de prøver å gjøre med fondry, og det er en fantastisk ide, desverre er det ikke kompitabelt med et MMO spill. Jeg skjønner bekymringen, og er delvis enig. Men har forstått det sånn at det samme systemet finnes allerede i Star Trek Online. Dette burde jo gi utviklerne erfaringen de trenger. Vet noen hvordan det har fungert der? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Beta nøkler deles ut. http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/neverwinter/deals-promotions Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Beta nøkler deles ut. http://www.geforce.c...eals-promotions Takk takk, da har jeg meldt meg på, passende med tanke på at mine 7 dager gratis hos WoW har gått Men jeg må innrømme dette spille virker mer som diablo enn WoW, i spillestil iallefall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Woop, trodde jeg hadde beta access allerede, men den gang ei. Nå har jeg det, så da er det bare å se frem til helgen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Her får du også beta-nøkler: https://www.facebook.com/logitechgaming?group_id=0 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er vel kl 20:00 ikveld serverne åpner? Noen som har oversikt? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Var kl 20 jeg hadde regnet meg frem til. Kom ikke inn nå ihvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja stemmer nok det, den siden her var jo genial. http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Neverwinter+Beta+Weekend+Three+Start+Time&iso=20130322T12&p1=224 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Så langt må jeg si at jeg storkoser meg med GWF, selv om jeg føler meg litt squishy. ^^ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg spiller Guardian Fighter. Liker blokkingen. Tror jeg skal gå for den. Har desverre jobbet mye i helga, så lite tid til spilling, bare kommet meg til level 10. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kom meg til 32 nå. Gleder meg til release. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kom meg til 32 nå. Gleder meg til release. Du som har kommet et stykke, hvordan blir det utover? Åpner spillet seg mer opp eller er det instancer hele veien? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Synes det er veldig åpent, og lett å skaffe seg gruppe til quester og slikt også. Det være seg om du spiller på formiddagen, ettermiddagen eller natta. Virker som om det alltid er folk på. Og så er det gigantiske jævler å passe seg for uansett hvor du går og uansett hvor godt geara du måtte være. Spilte en Great Weapon Fighter med en cleric companion som i de fleste tilfeller holdt meg oppe, men hun døde ofte på bossfights, selv om jeg fikk henne opp til lvl 17 og utstyrte henne med gode runestones og gear (icon og neck). Fortsatt mye potion chugging, men har bare hatt 3 dødsfall så langt, hovedsakelig fordi jeg har pulla for store grupper når jeg har prøvd å ri gjennom et område med mobs for å komme meg fra a til b uten å måtte slåss for mye. Regner med jeg kjøper Hero of the North i morra, når jeg får lønn, selv om det det er 1167 kr. Men hva gjør man ikke for sjansen til å spille drow? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Okay, jeg kom ikke så langt men fikk vel en opp til lv 7 tror jeg Likte gameplay og grafikk designet var jo ekstremt bra. Blir nok å prøve mer når det kommer, men blir det pay 2 win? Eller er det mer kosmetiske ting og xp boost og slik tro? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kosmetiske ting, companions, mounts, dyes til å skifte farge på gearet ditt og lignende. Du kan se et utvalg her: http://imgur.com/a/OCJK1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Regner med jeg kjøper Hero of the North i morra, når jeg får lønn, selv om det det er 1167 kr. Men hva gjør man ikke for sjansen til å spille drow? Høh? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hero of The North - Founder's Pack -> 199.99 dollar -> 1160 norske kroner. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Dæven, det var en ekstrem pris spør du meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Syns uansett ikke spillet var så interessant, så kommer nok ikke til å droppe en eneste krone den veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå