Orwandel Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg gir fullstendig faen i exploiters , whining om økonomi og andre ting da jeg kjører mitt eget "løp" i spillet og trives med det. De får vel bukt med de fleste barnesykdommene etterhvert. Jeg gir beng så lenge jeg synes det er morsomt. Lagt igjen ca 800kr i spillet Ja, er enig. Men hvis de fjerner progresjon når du gjør Foundry-oppdrag, så påvirker det jo deg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg gir fullstendig faen i exploiters , whining om økonomi og andre ting da jeg kjører mitt eget "løp" i spillet og trives med det. De får vel bukt med de fleste barnesykdommene etterhvert. Jeg gir beng så lenge jeg synes det er morsomt. Lagt igjen ca 800kr i spillet Jeg vil ikke vite hvor mye jeg har lagt igjen, med HotN og Zen. Uansett brukt mye mer på WoW opp gjennom åra, og på LoL de få månedene jeg spilte det. For ikke å snakke om World of Tanks. Vil ikke vite hvor mange tusen jeg har brukt på sistnevnte. Det som appellerte mest til meg var Foundry, men skjønte straks at de måtte ta exploits på alvor. Men det tok ikke lang tid før exploiters ødela moroa for alle andre. Blir interessant å se hva som skjer fremover. Foundry quests uten noen form for gevinst fjerner mye av interessen. https://www.youtube....h?v=8yrRl43gED4 Nerfa de ikke det der kraftig ned i støvlene, samt kasta ut en og annen ban til folk som hadde brukt exploits? Eller var det kun de som brukte AH- og GF-exploitene som fikk bans? (Sannsynligvis også de som driver og duper nå). 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dette blir bare bedre og bedre. Fikk nettopp epost. We are pleased to announce that Neverwinter, the most anticipated action MMORPG of 2013, will be transitioning out of Open Beta on June 20th! The live launch of Neverwinter includes the release of Gauntlgrym, an end-game area that combines PvE, PvP and dungeon delving into one epic gameplay experience. In addition to that new content, we have listened closely to player feedback from Open Beta and will be implementing hundreds of balance changes, bug fixes and suggestions into our launch game. Can't wait to see what the changes will look like? You won't have to! Before we go live, we will be introducing Preview, a brand new server where you will be able to play future content before it hits the live servers. Stay tuned to our Facebook, Twitter, or News to find out when Preview will be available for you! Speaking of future content, have you heard about our first scheduled expansion? Remember, Neverwinter is completely free to download and free to play, so start today! 1 Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ser frem til dette, håper virkelig at dette gir endgame et realt løft. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har testa 2 chars til lvl 20, og klarer virkelig ikke og bli hekta, dørgende kjedelig alene, og en "meh" opplevelse i gruppe. Fra jeg spilte Ultima Online i 7-8 år har jeg enda ikke klart og like de moderne MMOs. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kjedelig alene? Følelsen du får når du vinner en kamp mot ørten mobs og står igjen i live med 2% HP er ganske herlig spør du meg. Det være seg om du spiller en i hjel-nerfet GWF eller en rogue fra helvete. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ikke alle syns spillet er morsomt, Sjur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Og det er for meg totalt uforståelig. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Spillet utfordrer meg ikke, koser meg med hardcore heroic van Helsing akkurat nå, utenom WOT da som er utfordrende i fleng 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Selv liker jeg best å spille med kjærringa og venner. Alene så blir det bare spankulering på professions.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Spillet utfordrer meg ikke, koser meg med hardcore heroic van Helsing akkurat nå, utenom WOT da som er utfordrende i fleng Hvor utfordrende er egentlig WoT, -iL-? Om du da ikke mener å holde ut med håpløse spillere som spammer chatten med siema og andre øst-europeiske ord og uttrykk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 World of Tanks, noe du hadde funnet ut om du så i signaturen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har skrudd av signaturer. Forumet er så mye ryddigere etter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ah, jeg liker å se signaturer. Så lenge de er uten bilder - og spesielt uten animerte bilder - er det greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tar så mye unødvendig plass syns jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hvor utfordrende er egentlig WoT, -iL-? I forhold til 99% av alle spill der ute, så er WoT utrolig utfordrende. Jeg spiller for og spille vinne hver jævla kamp, uansett om jeg har 20% winratio. Utrolig mye man kan gjøre for og vinne en kamp, ting jeg trodde var umulig for noen få måneder siden, er mulig i dag. Lærer omtrent noe hver dag. Av MMO så likte jeg UO ene og alene pga av PvP delen, folk som kan genren sier UO fremdeles har den beste PvPn. DET var utfordrende, det var ikke itemsa eller character skills som avgjorde kamper, det var spillerens ferdigheter. Endret 11. juni 2013 av -iL- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mja, jeg finner det ikke så utfordrende, men hver sin smak antar jeg. Er vel derfor jeg nesten aldri spiller lenger. Ble grundig lei da de innførte physics, og siden har det vært så jævlig mange tanks å ta igjen at jeg har helt mista lysten. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mja, jeg finner det ikke så utfordrende, men hver sin smak antar jeg. Er vel derfor jeg nesten aldri spiller lenger. Ble grundig lei da de innførte physics, og siden har det vært så jævlig mange tanks å ta igjen at jeg har helt mista lysten. Kjedelig og tape 2-15, men også veldig kjedelig og vinne 15-2, og ja da er det ikke veldig utfordrende. WoT for meg er mer ett meta game, vinn den duellen mot 1 tank, hold ett hjørne mot 3+ tanker alene, finn og drep arties i scouten, etc etc. Og slike ting er veldig utfordrende. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Starta det her i dag, synes det er morro Gøye raids og slikt senere eller? Ellers synes jeg PvP'en så ganske kul ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå