Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Level 60 allerede? Heh, jeg er level 8... :p Har aldri skjønt hvordan noen klarer å nå max level så raskt, eller hvorfor man gidder. Jeg spiller dog fire karakterer (ville hatt fem om vi kunne kjøpt en og en character slot, i stedet for to om gangen), og vil bruke tid på Foundry og crafting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble lvl 60 etter ca en uke, så ... Dagen etter at de uvaskede hordene som ikke tar seg råd til å betale for å få spille før kom inn. :p

Driver og levler en CW nå, men føler meg like squishy som med roguen.

Det jeg gjør på 60 er 4 foundry quests om dagen (goon made for det meste), 2 PvP-kamper og om jeg gidder, en epic dungeon. Bruker resten av tida på jakte på scrying stones (mangler 1 i Whispering Caverns, samt de 3 i Gauntlgrym - som ikke er tilgjengelig enda), og så er jeg ferdig med dem. :D

Samt professions. Skal bli rik på å lage epic skjorter og bukser. :p

Håper Gauntlgrym kommer snart ...

Lenke til kommentar

Jeg er en meget saktegående levler og kommer til å bruke tid på å nå maks lvl. Jeg liker å lese quester , crafte , gå på oppdagelseferd osv. Aldri skjønt de som rusher til maks-lvl på 3 dager , kunne likegodt ha spilt YATZY,,

Mange av de klager også på dårlig med "content" etterpå :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg leste alle questene og dro mye på oppdagelsesferd den uka jeg brukte på å nå 60. Det er rett og slett vanskelig å ikke levle kjapt i dette spillet, siden man ikke trenger mye XP for å nå en ny level.

Fant mange scrying stones og tok screen shots og skrev ned koordinatene for at andre skulle finne dem enklere. Og mine første dødsfall før jeg nådde lvl 40 og begynte å bli en skikkelig glasskanon, kom fra at jeg hoppa inn i steder jeg ikke kom meg ut fra og måtte bruke /killme (siden /stuck veldig sjelden fungerer), eller at jeg druknet i vann eller brant opp i lava.

Lenke til kommentar

Jeg ble lvl 60 etter ca en uke, så ... Dagen etter at de uvaskede hordene som ikke tar seg råd til å betale for å få spille før kom inn. :p

Driver og levler en CW nå, men føler meg like squishy som med roguen.

Det jeg gjør på 60 er 4 foundry quests om dagen (goon made for det meste), 2 PvP-kamper og om jeg gidder, en epic dungeon. Bruker resten av tida på jakte på scrying stones (mangler 1 i Whispering Caverns, samt de 3 i Gauntlgrym - som ikke er tilgjengelig enda), og så er jeg ferdig med dem. :D

Samt professions. Skal bli rik på å lage epic skjorter og bukser. :p

Håper Gauntlgrym kommer snart ...

Hvordan er vansklighetsgraden på høyere level? Da snakker vi ikke om Foundry oppdrag, altså...

Lenke til kommentar

Vel, mobs har mer hp og slår hardere, og kommer som oftest i pakker med 1-3 eliter og en drøss med smått, men det går greit. Selv som en squishy glasskanon.

Cleric companion hjelper godt, selv om den bare er lvl 15. Gull går med på pots opp og i mente.

Lenke til kommentar

Nådde 60 for et par dager siden, bruker for det meste tiden på PVP. Enkleste måten å få et greit sett med gear, er vel også bedre enn T1 har jeg hørt? Kommer til å fortsette å gå epic dungeons med guilden når jeg er ferdig med PVP gearet.

Driver selvfølgelig også med proffs.

Lenke til kommentar

Trade of Blades.

PvP er lett når man møter folk som AFK-er i alle fall. Du får 700 for et win (samt eventuell bonus-glory) og 350 for et tap. Tror du trenger 110 tap eller noe for å få råd til fullt pvp-utstyr.

Ikke at du trenger det, det er lett å bare kjøpe epics på AH for 40-50k AD også. Eller ta en epic dungeon under dungeon delve-eventen og være garantert en epic.

PvP-settet for rogue har forøvrig ikke de beste set-bonusene. 2 biter, +400 life steal. 4 biter, +20% stealth meter. Jeg kan se bruken i sistnevnte, men førstnevnte? Life steal, power, +hp og def er stats som i grunn ikke gir deg så mye for øyeblikket. Bedre å stacke +crit, +recovery, +deflect etc. Usikker på om ArPen er noe å satse på heller. Har ikke lest noen tester på akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...