Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foundry er fantastisk. Kan lage virkelig interessante dungeons og campaigns med det. Som Super Mario Bros-kopier, Spartacus-kopier og min favoritt ... Old Jerry-sagaen. :D

Ikke er det spesielt vanskelig å sette seg inn i heller.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på Little red cap and the bad wolf! ;)

Lenke til kommentar

Tjuver? Really? TJUVER?

Han ønsket sikkert å skrive på norsk. Så da blir rogue...?

Rogue = banditt, tyv eller lovløs, blandt annet. Hva tror folk egentlig rogue er?

Foundry er fantastisk. Kan lage virkelig interessante dungeons og campaigns med det. Som Super Mario Bros-kopier, Spartacus-kopier og min favoritt ... Old Jerry-sagaen.

Ikke er det spesielt vanskelig å sette seg inn i heller.

Takk. Har lastet ned spillet og skal starte det nå, så får vi se. :)
Lenke til kommentar

Finner ingenting. :/

Search er så broken som man får det.

"

Name: Little Red Cap and the Bad Wolf

ID: NW-DC42XFJ5B

Author: @Fugln

Tags: #Balanced

Subtags: #Combat, #story and #humor

Version pr 08.05; 0.9.

"

Bruker du ID/Short-code så finner du den nok.

Edit: Holder på å oppdatere instancen nå tho, så plukker du det opp nå får du sikkert feil versjon. :)

Endret av Fugl1
Lenke til kommentar

Rogue = banditt, tyv eller lovløs, blandt annet. Hva tror folk egentlig rogue er?

Takk. Har lastet ned spillet og skal starte det nå, så får vi se. :)

Rogue er kanskje lovløs, men ikke tjuv. Uansett var det ikke mock til at det var oversatt til Tjuver, men at det var oversatt i det hele tatt. ;)

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil nå kalle rogue tyver. Men samme det. :) Har spilt litt, og det lover bra. Men gidder noen ta en meget kjapp innføring i dette her? Jeg finner ingen experience bar, og aner ikke om jeg for XP å drepe monstre eller ikke. Aner heller ikke hvordan man bruker skills, og om vi har noe mana, eller noe sånt. Er tjuv (hihi) og lærte å kaste kniver, men har jeg evig kniver, eller må jeg tenke på antall kniver, mana (eller noe sånt)? Og kan man bare ha to karakterer?

Btw måtte le i starten av den tutorialfyren. Han hørtes ut som han TotalBiscuit fyren, og jeg hadde hele tiden på følelsen av at han var forbannet på meg av en eller annen grunn. :p

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Tja, jeg vil nå kalle rogue tyver. Men samme det. :) Har spilt litt, og det lover bra. Men gidder noen ta en meget kjapp innføring i dette her? Jeg finner ingen experience bar, og aner ikke om jeg for XP å drepe monstre eller ikke. Aner heller ikke hvordan man bruker skills, og om vi har noe mana, eller noe sånt. Er tjuv (hihi) og lærte å kaste kniver, men har jeg evig kniver, eller må jeg tenke på antall kniver, mana (eller noe sånt)? Og kan man bare ha to karakterer?

Btw måtte le i starten av den tutorialfyren. Han hørtes ut som han TotalBiscuit fyren, og jeg hadde hele tiden på følelsen av at han var forbannet på meg av en eller annen grunn. :p

1. Du er rogue! Det kommer en thief-class etterhvert!

2. De første 4 levlene får du ingen xp på mobs. Det er fixed xp frem til level 5. (Frem til du er i byen.)

3. Om du er på mindflayer så har vi opprettet et skandinavisk guild her, Riders on the storm. Du er velkommen som medlem selv om du kaller rogues for tyver. :)

Lenke til kommentar

http://www.thefreedictionary.com/rogue

Rogue: An organism, especially a plant, that shows an undesirable variation from a standard.

Du er ikke en tjuv. Du er en plante. :p

Takk for tips, skal spille litt lengre og se hva jeg finner ut. Husker jeg hadde noen måneders pause fra LotRO en stund, og kom tilbake til en karakter på lvl 30+. Hadde da tre hotbars fulle av skills, og husket ikke en dritt om hva noen av de gjorde eller hvordan jeg spilte. :p Trenger nok bare litt tid til å sette meg inn i dette. :)

Edit: wow... kom til bossen i slutten av tutorialen, og er det sånt man kan forvente gjennom spillet vil dette definitivt bli noe jeg kommer til å bruke tid og penger på. Maken til morsom kamp har jeg ikke spilt på årevis! :dribble:

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Voice actorene i dette spillet er helt forferdelige, og det er lettest å bare tro at det er utviklerne selv som har lagt på stemmene. Jeg skrudde av all lyd etter et par timer, fordi det irriterte meg sånn (og fordi jeg nesten aldri klarer å spille spill med lyd på, jeg må ha egen musikk :p )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes forøvrig combat er fantastisk. En forbedring av combaten i Tera og TSW. Klarer ikke lenger å spille WoW engang, og for første gang på lenge blir jeg ikke lenger irritert over det. :D

Forbedring av combaten i Tera og TSW sier du, de er jo ikke i nærheten av hverandre, er vell det to mmoene med mest forskjellig combat. Tera og dette spillet har veldig lik combat. TSW og GW2 har lik combat.

Hvordan kan de forbedre noe de ikke inneholder noen elementer av.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at du synes det, samme som om noen skulle sakt rambo 1 har bedre gameplay enn BF3 for min del. NW er jo samme greiene som titalls andre mmo. Selv har jeg barre 1 mnd ingame i TSW så mange andre mmo jeg har spillt mer ;)

Lenke til kommentar

Da har du ikke spilt mye MMO. Det er jo identisk combat som Tera, og det igjen er bare en "halv-sanntid" WoW-combat. Men uansett, har hentet Crown of Neverwinter to ganger nå (med wizard og tohåndssverd), og kjenner jeg begynner å gå lei allerede. Spillet i seg selv virker interessant, men det er alt for mange bugs og alt for lite forklaring for min smak. Får se om jeg heller kommer tilbake etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har spilt nok. Fra forferdelige koreanske Pay2Win til EQ. Og jeg vil ikke si at den er helt identisk med Tera sin, det er mer som om de har tatt Teras combat og forbedret den. Jeg synes det er ganske ulikt combat i WoW, for å være ærlig.

Fugl1, den foundry mission din er forferdelig for en glasskanon som roguen min. Så vidt kommet meg forbi det første rommet. Tror du burde tone ned elitene litt.

Ellers vil jeg anbefale The Dreadmines for de av dere som savner WoW. :p

Lenke til kommentar

Jeg har spilt nok. Fra forferdelige koreanske Pay2Win til EQ. Og jeg vil ikke si at den er helt identisk med Tera sin, det er mer som om de har tatt Teras combat og forbedret den. Jeg synes det er ganske ulikt combat i WoW, for å være ærlig.

Fugl1, den foundry mission din er forferdelig for en glasskanon som roguen min. Så vidt kommet meg forbi det første rommet. Tror du burde tone ned elitene litt.

Ellers vil jeg anbefale The Dreadmines for de av dere som savner WoW. :p

Takk for denne :) Den var morsom!

Lenke til kommentar

Altså, ikke slik ment. Jeg mente at combaten i NW er bedre enn combaten i både Tera og TSW.

TSW er vel det MMO-et jeg har spilt tredje lengst, kun slått av AO og WoW.

Kunne ikke vært mer enig, NW er muligens det beste mmorpg spillet ute idag siden vanila World of Warcraft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...