erlendsellie Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei! Har en kortleser og DVD-rom jeg skulle ha montert i mitt Fractal Design R4 i 5.25 brønn. Kabinettet har 2 slike brønner, men er et gitter på den nederste jeg ikke får løst. Tips? Se bilde: ) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er et vanlig gitter som sitter på de fleste kabinett. Ta tak i det med 4 fingrer på innsiden, tommel på utsiden og vri det forsikitg fram og tilbake. Til slutt vil det løsne. 1 Lenke til kommentar
erlendsellie Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Det er et vanlig gitter som sitter på de fleste kabinett. Ta tak i det med 4 fingrer på innsiden, tommel på utsiden og vri det forsikitg fram og tilbake. Til slutt vil det løsne. Skal prøve litt mer, men har brukt endel makt og det sitter fortsatt fast på undersiden. Irritasjonsmoment! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ja, det har hendt meg også flere ganger enn jeg liker å tenke på. Men har alltid greid å få dritten vekk, i verste fall brukte jeg en tang til å kutte de små festene i bunnen. Lenke til kommentar
erlendsellie Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Der vettu! Gikk til slutt. Takk for hjelpen! Hva er egentlig vitsen med gitteret? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Der vettu! Gikk til slutt. Takk for hjelpen! Hva er egentlig vitsen med gitteret? Tja, kanskje for at du ikke skal sette fast hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå