Keukoron Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei der, er litt usikker på hvor jeg burde poste dette, men har uansett ett veldig slitsomt problem med steam. (tror jeg i alle fall) Problemet er enkelt og greit dette; når jeg prøver å starte Skyrim (og kun Skyrim) kommer en error melding frem, og nekter meg i gjøre noe annet. Har prøvd med reinstallasjon av både Steam og Skyrim + andre småting inne på Steam. Har søkt en del rundt på nette, men har enda til gode å finne noe skikkelig svar på problemet. Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Prøv dette: Høyreklikk på Skyrim, velg "Egenskaper", "Lokale filer", "Bekreft integriteten for spillbufferen", og la den kjøre ferdig. Viss det ikke fungerer, gå inn på denne mappen: *Der du har Steam innstallert*\steamapps\common\skyrim\DotNetFX og kjør fila som heter "dotnetfx35setup.exe". Endret 27. februar 2013 av malmern Lenke til kommentar
Keukoron Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Det første har jeg prøvd mange ganger, men det andre forslaget fungerte ikke - da programmet av en eller annen grunn ikke ville starte (ikke noen error eller noe, det vil bare ikke starte) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ok, det første du kan prøve er å kjøre programmet som administrator (Høyreklikk på dotnetfx35setup.exe, velg "Kjør som administrator"), viss det fortsatt ikke fungerer, da kan du gå inn her å laste ned: http://www.microsoft.com/nb-no/download/details.aspx?id=21 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Om du går på steamsamfun og legger inn en post der er det høy sansynlighet for at noen andre har hatt samme problemet. Jeg løser ofte mine steam problemer på steamsamfun Endret 1. mars 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå