pebbe Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 En soldat, stasjonert i Libanon, fikk et brev fra sin kjæreste i Molde. Hun skrev som følger: Kjære Morten Jeg må dessverre bryte opp vårt forhold. Avstanden er så altfor stor. I tillegg har jeg vært utro to ganger selv om det ikke betydde noe for meg. Føler at dette ikke er rettferdig for verken deg eller meg. Kan du returnere bildet jeg har sendt deg? Mona. Soldaten, som selvfølgelig synes dette var vondt, spurte så sine soldatvenner om en liten tjeneste. Kunne han få låne noen bilder av kjærester, søstre, kusiner etc.? Etter å ha samlet sammen alle bildene, 57 i tallet, (han plukket selvfølgelig ut kun bilder av de flotteste jentene) skrev han følgende notat og puttet i en konvolutt sammen med bildene: Kjære Mona Jeg beklager men jeg kan ikke helt plassere deg. Kan du ta ut ditt bilde av bunken og sende resten i retur. Ta vare på deg selv. Morten Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hevnen er søt! LOL! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 nice, til pass for henne. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 That's the way of doing it! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 That's the way of doing it! yes thats the way Lenke til kommentar
L.. Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nå har du gitt en bergenser en ny ondskapsfull plan som kommer til å bli utført en vakker dag. Hvis dere leser i avisen om noe lignende så ikke spill overasket. Fy f... så bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ahahahahhaa........denne må jeg huske på den dagen jeg blir dumpet...om det skjer da :-? (satser ikke på det) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ahahahahhaa........denne må jeg huske på den dagen jeg blir dumpet...om det skjer da :-? (satser ikke på det) Det kan jo være du skal dumpe da??? Trenger bare vente noen måneder så er morro for flere dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå