Eriksendrul Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Hehe ... Det er en modular PSU du snakker om. De fleste strømforsyninger med litt effekt er modulære. Corsair har mange fine forsyninger. TX, HX, AX-seriene... Selv har jeg Cooler Master Silent Pro 1kW. Har fungert meget bra et par år nå. Har ikke hørt om HyperX PSU .. HyperX SSD derimot ..... Brikkene du setter opp er helt topp. denne du har ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745092 også en på 520 W der Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Enkelt og greit svar jepp. vill f.eks si att du kan sette brikkene f.eks i blåe spore 2x Endret 28. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 har vell ikke så mye og si når jeg kjører standar cpu vifte ? Nei, men om du har tenkt til og bytte senerer Og personlig synes jeg det ser bedre ut Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Samme farge på sporet, ja. Jeg vil anta BLÅ på et Asus kort. Sjekk manual. Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Blå eller rød kommer an på om det er ett ROG kort men han skal ha blåe spor. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 denne du har ? Nei, som jeg sa har jeg 1kW. (Men har hatt SLI, og har mange disker). Man trenger vel 650 gode watt for en normalt rigg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå