Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Faen så billige mål de slipper inn i Spania. En halvgod keeper hadde tatt frisparket til Messi. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Granada - Barca nå. Blir spennende å se hvordan hagegnomen reagerer på de fire målene til Ronaldo den siste uka. 2 mål og ingen selvmål. Ikkje så gale det 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Nesten så jeg håper både Messi og Ronaldo begge brekker begge beina og må legge opp. Tenk å oppleve en hel uke uten diskusjon om Messi vs Ronaldo. Men, om det hadde skjedd, hvem hadde da vært verdens beste spiller? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 16. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Nesten så jeg håper både Messi og Ronaldo begge brekker begge beina og må legge opp. Tenk å oppleve en hel uke uten diskusjon om Messi vs Ronaldo. Er jo bare èn som gidder å diskutere det her, og det er Latias. Og hans relativt merkelige agenda med å "bevise" at Ronaldo er en bedre spiller i hver La Liga runde. Ref. Ballon d'or-tråden for 2012 hvor det ble ganske patetisk også, til tider. Endret 16. februar 2013 av Mchansern 12 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Den dagen Messi kommer til England, herjer på Britannia en kald vinternatt og scorer 42 mål i løpet av sesongen; da skal jeg med glede fortelle dere at Messi er verdens beste spiller. Inntil da er han kun en smågutt å regne i forhold til Ronaldo. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Latias, kan ikke du bare lage din egen tråd...? Sånn helt for deg selv? 8 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Han er jo fullt opptatt med å dominere i samme liga som C Ronaldo, ser på det som et bedre sammenligningsgrunnlag, enn "når", "hvis", "om". Messi ville ha sparket bedre ræv enn Ronaldo i Tyskland, Ronaldo ville spilt trusa av Messi på månen osv osv. Endret 16. februar 2013 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Det er bare en myte at man må prestere i flere ligaer og lag for å bli regnet som noe som helst. Det er tydeligvis bare et tomt argument som brukes mot Messi for å ha et, noe man selv tror, gyldig argument for å ikke kalle han verdens beste fotballspiller. Om det argumentet hadde vært sant er det bare latterlig at SAF i det hele tatt nevnes som en av verdens beste managere. Og med det argumentet ser man hvor dumt det argumentet nettopp er. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Den dagen Messi kommer til England, herjer på Britannia en kald vinternatt og scorer 42 mål i løpet av sesongen; da skal jeg med glede fortelle dere at Messi er verdens beste spiller. Inntil da er han kun en smågutt å regne i forhold til Ronaldo. Godt poeng. Messi vs Ronaldo er ikke noe å diskutere, ettersom James Collins(Swindon) er den beste spilleren i verden: http://www.youtube.com/watch?v=UVLhuF0WAVo Endret 16. februar 2013 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Men, om det hadde skjedd, hvem hadde da vært verdens beste spiller? Morten Berre. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Han er jo fullt opptatt med å dominere i samme liga som C Ronaldo, ser på det som et bedre sammenligningsgrunnlag, enn "når", "hvis", "om". Den ene spiller spydspiss og får det meste servert av spillerne bak seg. Den andre spiller ving på et betydelig svakere fotballag. 19p skiller de to lagene du prater om. Så stor forskjell er det ikke engang mellom Man Utd og Spurs per dags dato. Blir som at jeg skulle si at Hernandez er en bedre fotballspiller enn Bale. Det er bare en myte at man må prestere i flere ligaer og lag for å bli regnet som noe som helst. Såpass ja. Da kan vi vel bare konkludere med at Neymar er verdens største talent. Godt poeng. Messi vs Ronaldo er ikke noe å diskutere, ettersom James Collins(Swindon) er den beste spilleren i verden: En kald vinternatt sa jeg. Sene augustkvelder er verken kalde eller tilhører vinteren. Endret 16. februar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 En kald vinternatt sa jeg. Sene augustkvelder er verken kalde eller tilhører vinteren. Jeg kunne herja på Britannia en hvilkensomhelst vinternatt. De færreste kamper går på natten. Men jeg noterer meg at det er stedet hvor verdens beste spiller blir avgjort altså prikk prikk prikk. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Synes du burde holde deg til twitter, Hans. Det er der du virkelig får ut potensialet ditt. PS. Tweet oftere. Altfor lenge mellom godbitene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Har mista all kreativitet vett. Har vært tom helt siden Desember. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Hvorfor sier folk at Maradona liksom skal ha vært så forbanna god? Hvor mange ganger spilte han mot Stoke, si meg det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Bare for å legge den hersens Messi vs Stoke en kald vinternatt påstanden dø, så kan jeg spørre om hva Messi gjorde den 20 November 2012. Svar: Putta 2 mål mot Spartak i CL i en midtuke-kamp på et kaldt Luzhniki Stadium i Moskva, etter ca. 4 timers flyreise fra Barcelona, rett før den russiske hovedstaden gikk på det verste snøfallet i Moskva på 50 år. Gå på accuweather og sammenlign Moskva vs Stoke on Trent i vintermånedene, så kan du se hvor utrolig håpløs denne Claus Lundekvam påstanden faktisk er. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Så nå har vi beveget oss mot Luzhniki Stadium? Hvor mange finalemål har Messi på Luzhniki sa du? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Avgjørende kriterie for å bli kåret til tidenes fotbalspiller: Antall finalemål på Luzhniki Stadion. Jeg synes mitt kriterie er bedre; antall mål scoret mens jeg tok meg en slurk øl samtidig som det var overskyet i Volda. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 En kald vinternatt sa jeg. Sene august maikvelder er verken kalde eller tilhører vinteren. 5 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Overskya i Volda er vel synonymt med nesten når som helst, så det kan nesten ikkje brukast for å øke vanskegrada på kriteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå