Jørgen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 "fra tidligere år"? Som når Sneijder vant alt og kom til finale i VM og ikke kom på topp 3? Sneijder hadde vel - om jeg ikke husker helt feil - vunnet (France footballs) Ballon d'Or, hvis de ikke hadde slått seg sammen med FIFA. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 "fra tidligere år"? Som når Sneijder vant alt og kom til finale i VM og ikke kom på topp 3? Før Messi-era da. Ronaldo i 08 (ligaen/CL/klubb-VM), Kaka i 07 (CL/supercupen/klubb-VM), Cannavaro i 06 (VM), Owen i 01 ("cup-treble") osv. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sneijder hadde vel - om jeg ikke husker helt feil - vunnet (France footballs) Ballon d'Or, hvis de ikke hadde slått seg sammen med FIFA. Mulig, jeg husker ikke helt stemmene, men var vel noe prat om det. Tenkte uansett på selve vinneren. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Andre en meg som tenker at FIFA er rasistisk? Som alle vet så er det Messi som ''har'' Mullers rekord med flest scoringer iløptet av 1 år. Men FIFA vil tydeligvis ikke ha med rekorder fra land som Zambia, der Godfrey Chitalu scoret 107 mål iløpet av 1972. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hele konseptet med den rekorden er på trynet. Når man ska ta med jalla cuper og full pakke mot motstandere som ikke holder nivået må man også ta med "jalla land" ja. Dog har det ingenting med rasisme å gjøre... Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Klar over at det ikke er rasisme, men det føles litt når han ikke er nevnt engang. Jalla land faktisk, alle land skal bli tatt med vis det er serier og turneringer, uansett hvilket land det er. Om det er Luxemburg eller om det er Spania. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Rasistisk er det ikke, de vil dermed bygge opp de største profilene sine. I tillegg er media blitt helt gærne når det kommer til rekorder og "sensasjonelle" ting, spesielt rundt de store profilene. Se på mediaoppmerksomheten rundt Zlatan sitt brassemål, "tidenes mål", så går det 1 uke så gjør Mexes noe ligende, og rundt samme periode finner man lignende mål på nettet. Huntelaar og han duden mot Barcelona blant annet. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Rasistisk som jeg sa var kanskje litt å dra i, men er bare rart at de ikke tar med andre fra ''Småland'' Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Litt rart når de samtidig aksepterer alle Pélés mål, som skal være scoret mot ymse motstand i oppvisningskamper osv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Alle har jo sine egne kriterier for hva som regnes. Det var vel en brasilianer jeg ikke husker navnet på som mente han var tidenes mestscorende spiller, skjønt han hadde vel nærmest regnet med scoringer gjort på "løkka" da han var 8 år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg har norgesrekord i antall slåtte tuneller, hvis du regner med de jeg slo på stolen min hjemme i stua da jeg var yngre. (Da jeg var 20.) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Alle har jo sine egne kriterier for hva som regnes. Det var vel en brasilianer jeg ikke husker navnet på som mente han var tidenes mestscorende spiller, skjønt han hadde vel nærmest regnet med scoringer gjort på "løkka" da han var 8 år. Litt som Pélé. Tipper du sikter til Romario, husker det var stor ståhei rundt hans angivelige 1000 mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Hagegnomen starter mot Cordoba i kveld. Tipper han putter dobbelt hat-trick og vi får enda flere innlegg om hvor fantastisk scoringsrekorden hans er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hagegnomen starter mot Cordoba i kveld. Tipper han putter dobbelt hat-trick og vi får enda flere innlegg om hvor fantastisk scoringsrekorden hans er. Så du mener det ikke er fantastisk? Tror du vi noen gang får muligheten til å oppleve en spiller som har mulighet til å bryte den i nærmeste fremtid? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Messi med 2 mål etter 80 min. 88 mål i år. Endret 12. desember 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nærmer seg rekorden nå da! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så du mener det ikke er fantastisk? Tror du vi noen gang får muligheten til å oppleve en spiller som har mulighet til å bryte den i nærmeste fremtid? Hvilken rekord? Messi sin ikke eksisterende rekord eller Chitalu sin? Eller en av de andre spillerne som vi ikke har hørt om enda som spilte på 20-tallet? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du har fått med deg at det dukker opp nye spillere som har scoret flere mål enn Messi i løpet av et kalenderår? (gud for en idiotisk rekord, kalenderår, makan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå