Thitorkin Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Noen som vet hvor eg kan finne noe tilsvarende disse? Helst den nederste Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Fant den første i hvertfall på superkul http://www.superkul.no/restetorget-707/classic-hettegenser-gra-hettegenser-m-glidelas-9078227.html Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Over alt? 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 H&M. De hadde flere der når jeg var der i dag. 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Haha, digger den halveistrutemunnen til han første! Men som nevnt over her de fleste av de billigkjedene bør ha sånt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Haha, digger den halveistrutemunnen til han første! Men som nevnt over her de fleste av de billigkjedene bør ha sånt. Duckface - ekkel gutt edition Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Duckface - ekkel gutt edition Blir nesten enda morsommere jo lengre du ser på det, akkurat som han prøver å kysse ut i løse luften, men ikke får det til. Bildet nummer to er også ganske fresht! Personlig så pleier jeg ofte å stå i bunnen av en rulletrapp kun iført en for liten badeshorts og en trang hettegenser. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Blir nesten enda morsommere jo lengre du ser på det, akkurat som han prøver å kysse ut i løse luften, men ikke får det til. Bildet nummer to er også ganske fresht! Personlig så pleier jeg ofte å stå i bunnen av en rulletrapp kun iført en for liten badeshorts og en trang hettegenser. HAHA, hadde faktisk planer om å gjøre det til helga. Møtes og gjøre det sammen? Jeg stiller i bikinibukse og hettegenser og du stiller i badeshorts og hettegenser? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Deal! Må bare ut å shoppe med trang badeshorts, kanskje en speedo?! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Helst speedo da. Siden jeg stiller uten bikinitopp og greier! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Fair enough! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Vi må få noen til å komme å ta bilder av oss og legge de ut på superkul.no - vi kan jo bli modeller for de! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Vi må få noen til å komme å ta bilder av oss og legge de ut på superkul.no - vi kan jo bli modeller for de! Det får vi ordnet, porteføljen min trenger noen nye bilder i tillegg til de da jeg var modell for en eller annen strikkebok da jeg var 1år gammel. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Det får vi ordnet, porteføljen min trenger noen nye bilder i tillegg til de da jeg var modell for en eller annen strikkebok da jeg var 1år gammel. Jeg gleder meg allerede! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Skal du leke Zyzz? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 H&M. De hadde flere der når jeg var der i dag. Takk skal prøve der da Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Rick Owens og Damir Doma har det. Blir nesten enda morsommere jo lengre du ser på det, akkurat som han prøver å kysse ut i løse luften, men ikke får det til. Bildet nummer to er også ganske fresht! Personlig så pleier jeg ofte å stå i bunnen av en rulletrapp kun iført en for liten badeshorts og en trang hettegenser. Disser du Zyzz? u mirin? 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Skal du leke Zyzz? Liker stilen, når har du tenkte å skifte navn til Olaf Jante G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå