Sverre26 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg lurer på hvordan man kobler til iphone til vpn som ikke er på default port Det er pptp server Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor ikke lese instruksene på den VPN løsningen du bruker. De fleste VPN leverandørene har sine egne guider på hvordan du får deres VPN løsning til å fungere på f.eks iphone. Ikke lett å hjelpe deg når du ikke en gang nevner hvilken tjeneste du bruker. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor ikke lese instruksene på den VPN løsningen du bruker. De fleste VPN leverandørene har sine egne guider på hvordan du får deres VPN løsning til å fungere på f.eks iphone. Ikke lett å hjelpe deg når du ikke en gang nevner hvilken tjeneste du bruker. jeg har satt op hjemme Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Og du har fulgt den vanlige guiden til Iphone? Om du har satt opp en VPN løsning hjemme, så må du jo bruke et program, og til det programmet følger det kanskje med instrukser om hvordan sette opp Iphone??? Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Og du har fulgt den vanlige guiden til Iphone? Om du har satt opp en VPN løsning hjemme, så må du jo bruke et program, og til det programmet følger det kanskje med instrukser om hvordan sette opp Iphone??? jeg bruker nas jeg bare aktiverte vpn server Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har du lest den linken som står der da? På det bildet du postet? Og her er det jo mye annet som spiller inn også. Er ruteren din åpnet for VPN og tilgang til NAS fra utsiden? Hvilken metode bruker du til å finne IP adressen din på internett? Her må du bruke tid på å sette deg inn i manualen til NASen din, samt den linken de har lagt der (For å lære mer...) Og hva er det egentlig du prøver å gjøre fra Iphonen? Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Har du lest den linken som står der da? På det bildet du postet? Og her er det jo mye annet som spiller inn også. Er ruteren din åpnet for VPN og tilgang til NAS fra utsiden? Hvilken metode bruker du til å finne IP adressen din på internett? Her må du bruke tid på å sette deg inn i manualen til NASen din, samt den linken de har lagt der (For å lære mer...) Og hva er det egentlig du prøver å gjøre fra Iphonen? Jeg har åpnet porten for vpn og kobler til med domenet som jeg bruker Jeg prøver å koble til vpn som ikke er på standard port på mobilen Endret 7. mars 2013 av Sverre26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå