Gå til innhold

Harddisk Partisjon forsvunnet?!?

alphaice

Anbefalte innlegg

Hei! jeg kjører windows XP. Jeg har 2 WC 120GB disker 1 Maxtor 160 GB og 1 IBM SCSI 20GB DISK... Windows ligger på SCSI Disken.

Og her er problemet... Jeg putta i en ny disk i den IDE porten der CD romen sto. Dermed var MAXTOREN og DEN NYE disken på samme IDE kabel. Når jeg starta maskinen var alt normalt og jeg kopierte endel filer inn på den nye disken... deretter tok jeg den nye disken ut og putta IDE kabelen inn i Cdromen igjen..

Men når jeg da starta maskinen igjen.. så så det faktisk fortsatt ut som om den nye disken fortsatt stod i .... så jeg kopla alt ut og inn igjen, men ingen forandring... så gikk jeg inn i programmet Partition Magic.. og plutselig så så jeg at den nye disken med partisjonen som jeg hadde hatt i lå der under en disk MED 160 GB. kapasitet.. det rare var bare det at den nye disken var bare på 4gb mens maxtoren derimot var på 160.

Er det mulig at Maskinen har slettet informasjonen som lå på Maxtoren og Kopiert partisjonen som var på den nye disken?... for det virker som at det er det som har skjedd MEN HVORDAN?

Trenger virkelig hjelp med dette problemet altså... Hadde endel viktige dokumenter på den forsvunne Harddisk Partisjonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...