Bingogress Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Skal reise til Oslo om ikke så alt for lenge. Spørsmålet mitt er hvordan kommer man seg fra Stortinget i Oslo til "Birkelunden" i Grünerløkka på raskest mulig måte. Eller mere spesifikt "Schleppegrells Gate 16". Skal besøke den alternative klesbutikken "Scorpius". Har blitt opplyst om at den befinner seg i "Birkelunden". Med tanke på at butikken sprader av farger kan den ikke være for umulig å lokalisere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Fra Oslo S (lettere å ta utganspunkt i, og regner med du kan veien fra Stortinget og dit? Er uansett bare å traske ned Karl Johan.) går trikk 11, 12 og 13 til Birkelunden stoppested på Grünerløkka. Du kan f.eks gå på trikk 13 på Wessels Plass (som er ca. 50m utenfor stortinget) og sitte på til Birkelunden. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Trikk 13 fra Wessels plass eller trikk 11 fra Tinghuset eller Stortorvet. http://ruter.no Lenke til kommentar
Bingogress Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Hvis man er på utskikk etter "Hippieklær" hvilken av butikkene som er oppført nedenfor har det mest optimale utvalget? "Hemphouse" "Cropshop" "Scorpius" "Shangri-la" Endret 27. februar 2013 av kinglarsi Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Nå har ikke jeg vært på Shangri-la for å kjøpe klær akkurat men er vel ikke akkurat "hippe" type butikk tror jeg, de selger mye sånne indianer greier iallfall. Edit: er en stund siden jeg har vært der, så husker ikke helt eksakt hvordan det var der. Endret 27. februar 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
Bingogress Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Kan signere tanken om at "Shangri-la" baserer seg mest på de spirituelle indianerene med sinnsro. Har ikke vært der selv men forretningen gir ett uttrykk for det. Tror muligens "Scorpius" er den tryggeste satsingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå