Hundrelapp1 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har en pioneer DCZ72 (litt gammel, men bare en midlertidig), og jeg lurte på om jeg kan koble de til Cerwin Vega XLS 28, som er en 3-veis høyttaler. Her er et bilde av terminalene på forsterkeren (litt uklart ) Slik ser baksiden av XLS 28 ut Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hva er problemet? Forsterker har + og -, det samme har høyttaler. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Rød mot rød og svart mot svart. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Jaaaaaaa, men siden det er 4 plugger bakpå begynte jeg å lure, men jeg fant ut av det. Takk for svar uansett da Btw, XLS'ene kom i dag Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Det er fire terminal plugger bak på høyttalerne for bruk til bi amping Den nederste rekka blir brukt til bassene og den øverste til mellomtone og diskant. Hvordan forsterker tenker du forresten å ha på de? Endret 17. mars 2013 av MhMh Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Det er fire terminal plugger bak på høyttalerne for bruk til bi amping Den nederste rekka blir brukt til bassene og den øverste til mellomtone og diskant. Hvordan forsterker tenker du forresten å ha på de? Har de foreløpig på en Pioneer DC-Z72 tror jeg. Skal bestille NAD356BEE til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå