Hjelmn Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei. Har fått en innleveringsoppgave som innebærer bredbånd, kabeltyper etc. har fått følgende spørsmål: Hva legger du i begrepet "bredbånd"? Hva er den minste hastighet en kan ha før du vil definere dette som bredbånd? Begrunn svaret. Her er jeg mere ute etter din mening enn i offisielle definisjoner og vil ha en begrunnelse for hvorfor du mener som du gjør. Noen som vil gi meg noen tips? Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva med nedre hastighet nødvendig for å streame HD? Vet ikke helt hva den er på, men dt kan jo være et sted å starte. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Hva med nedre hastighet nødvendig for å streame HD? Vet ikke helt hva den er på, men dt kan jo være et sted å starte. det er vel ikke det som er minste hastighet for at det skal kalles bredbånd? helt i starten ble jo dobbel isdn linje regnet for å være bredbånd Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 det er vel ikke det som er minste hastighet for at det skal kalles bredbånd? helt i starten ble jo dobbel isdn linje regnet for å være bredbånd Nei, men dette er da hva jeg hadde definert som bredbånd, staten opperer vel med 0,7Mb/S eller noe sånt noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå