emilien Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei, jeg vurderer å søke Bachelorstudium i digital medieproduksjon, og jeg lurer på om noen har noen forslag til hva jeg kan bli? Og om noen vet hva lønnen innen disse yrkene er? Er en ganske forvirret og tvilsom videregående elev.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Rimelig tvilsom person, ja. Lenke til kommentar
emilien Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Rimelig tvilsom person, ja. De fleste vg3- elever som skal søke høgskole pleier å være ganske tvilsomme, så ja! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Fortvilt er nok det du mener, ikke tvilsom. For å svare på spørsmålet ditt kan du ta en titt her: http://utdanning.no/sok#q=digital%20medieproduksjon . Eller du kan se hva som står på hjemmesiden(e) til skolen(e) du vurderer. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Eg vart litt tvilsom til dette. Lenke til kommentar
emilien Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Fortvilt er nok det du mener, ikke tvilsom. For å svare på spørsmålet ditt kan du ta en titt her: http://utdanning.no/...medieproduksjon . Eller du kan se hva som står på hjemmesiden(e) til skolen(e) du vurderer. Jeg har lest alt det på nettsidene til både høgskolene og veiledningssidene. Finner ikke noe svar på det jeg lurer på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 I linken min står det at du kan jobbe med blant annet TV og reklame. For lønnsstatistikk kan du se jobbfeber.no. Hvis du vil ha mer informasjon, går det sikkert an å sende en e-post til TV2 eller NRK og spørre hvilke arbeidsoppgaver man kan gjøre hos dem med den utdannelsen og hva lønnen eventuelt er. Lenke til kommentar
emilien Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 I linken min står det at du kan jobbe med blant annet TV og reklame. For lønnsstatistikk kan du se jobbfeber.no. Hvis du vil ha mer informasjon, går det sikkert an å sende en e-post til TV2 eller NRK og spørre hvilke arbeidsoppgaver man kan gjøre hos dem med den utdannelsen og hva lønnen eventuelt er. Takk for tipset, men jeg har allerede sjekket jobbfeber for lønnsstatistikk, og finner ikke noe konkret. Så skal lete videre! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Lønn er variable alt etter ansiennitet og 'verdi' for firmaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå