Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med dyr

Anbefalte innlegg

hvordan vet du at en katt ikke har noe glede av, katter er som oss mennesker kåte de også

Se mitt andre innlegg.. that's why.

Ja.

I utgangspunktet freista eg berre å syne kor irrasjonell etikken til Realzi er.

Viss du faktisk kan halde handa på hjartet og seie at du er ein vegetarianar som ikkje dek tel i det industrielle massedrapet på dyr, så har du eit argument. Viss ikkje, så er du ein grov hyklar om du fordømmer TS sin seksuelle trong etter dyr. Ikkje at du naudsynlegvis har gjort det, men eg kan lukte at du ikkje likar temaet i tråden.

Jeg vil si at det er en klar forskjell mellom å sørge for at dyret får en rask og så smerteløs død som mulig og det å drive å humpe det stakkars dyret. SPESIELT når det er snakk om små dyr som katter som hadde dødd av indre blødninger av å bli penetrert av ett menneske.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyresex er ulovlig, så derfor gjelder det også mennesker i følge deg i denne settingen - litt poengløs kverulerende posting

Litt unødvendig å kommentere det også. Hvorfor ikke bare la det gå, hvis det ikke er relevant, og poengløs kverulering? Jeg ga kun grunnlaget for en begynnelse på en debatt gjennom innlegget, med glimtet i øyet

Synes det er mer kverulerende å gjøre det du nettopp gjorde med posten til Carlgutt, for eksempel. Å bruke «gud» på denne måten blant norsk folk er helt vanlig, og betyr ikke nødvendigvis at man er religiøs og/eller vil blande inn noe relatert til religion.

Inb4 tråden stenger, og alt det der.

edit: Ambisjon, broder. Word.

Endret av CypheroN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er en klar forskjell mellom å sørge for at dyret får en rask og så smerteløs død som mulig og det å drive å humpe det stakkars dyret. SPESIELT når det er snakk om små dyr som katter som hadde dødd av indre blødninger av å bli penetrert av ett menneske.

Sjå. Det er utan lyd, så du slepp å høyre lydane når kua kjempar for livet sitt. Eg kan lett finne døme som syner verre scener enn dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://vimeo.com/37985659#

Sjå. Det er utan lyd, så du slepp å høyre lydane når kua kjempar for livet sitt. Eg kan lett finne døme som syner verre scener enn dette.

Det at jeg spiser kjøtt betyr på ingen måte at jeg aksepterer dyremishandling. Når det blir gjort på riktig måte (som man er PÅLAGT her i norge) så er det liten til ingen lidelse.

Det å pule en katt kommer du ikke unna vil totalt ødelegge katten. Da er det bedre å heller gi katten en kjapp død enn å torturere det stakkars dyret så lenge du ønsker å ''tilfredstille'' deg selv.

Jeg er også flink til å google etter stuff forresten. Her:

Nytelse? Ikke sjangs i helvete. Tenk deg seriøst en KATT og en normal menneskepenis.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja.

Da har du i praksis gitt deg selv fullmakt til å gjøre hva du vil uten å ta noe som helst hensyn til andre enn deg selv. Er det greit om andre gjør det samme mot deg ?

Et halvt år i fengsel for besittelse av narkotika er kanskje ikke så farlig ?

I utgangspunktet freista eg berre å syne kor irrasjonell etikken til Realzi er.

Realzi får svare for seg selv.

Viss du faktisk kan halde handa på hjartet og seie at du er ein vegetarianar som ikkje dek tel i det industrielle massedrapet på dyr, så har du eit argument. Viss ikkje, så er du ein grov hyklar om du fordømmer TS sin seksuelle trong etter dyr. Ikkje at du naudsynlegvis har gjort det, men eg kan lukte at du ikkje likar temaet i tråden.

Det er forskjell på å være vegetarianer og gå god for lovstridig mishandling av dyr for seksuell nytelse.

Drap av dyr i Norge foregår relativt humant i forhold til hvordan det var før i tiden, så det er ikke sammenlignbart, dessuten er det lovlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://vimeo.com/37985659#

Som sagt du er den fødte idiot.

Jeg vet ikke hva slags beef du har med dyre slaktere, men videon du visste er ikke normal.........

Jeg har har vert med på masse slaktinger og utbeining av sauer og andre dyr, aldri har jeg sett denne oppførsel. Fra en kokk

Og for og gjøre det bedre, så blir kjøttet verre visst man dreper dyrene og de vet det,

Visst man ikke dreper de i sekundet kan kjøttet bli dårligere på grunn av sammentrekninger.

Endret av Realzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nytelse? Ikke sjangs i helvete. Tenk deg seriøst en KATT og en normal menneskepenis.

Det virker mer som en traumatisk opplevelse, ja.

Det katten gjør etterpå er ganske likt det mennesker gjør med å stå i dusjen lenge for å ritualisere seg ren og å ta igjen.

Lenke til kommentar

Okei kan droppe å ha sex med katten MEN med visse krav tilbake:

1. Jeg skal ha sex med en jente her inne

2. Hun skal kle seg ut som en katt

3. Jeg skal ikke betale noe Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

Du får ingen krav,

er det ikke nok med en følelse av selvrespekt ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hepp!

Stenges for opprydding og kontroll av tråden.

Admin.

Jeg tenner på dyr, og det å ha sex med f.eks min egen katt er noe jeg kunne godt tenke meg. Finnes det sider der katter blir utleigd til slike formål? Er dette straffbart?

I Norge kan dyreplageri i henhold til Lov om dyrevern straffes med bøter eller fengsel inntil 6 måneder.
Lenke til kommentar

Minner om at admin(kun admin, ingen andre) kan finne ut og se hvem den anomyme posteren er, i tilfelle lovbrudd eller trolling.

Ved alvorlige brudd på norsk lov, anmelder vi saken(e) til politiet og/eller påtalemyndigheter.

(vi stopper også planlegging av slike handlinger i vårt forum.)

Rene troll hiver vi ut og ferdig med saken.

Å påberope seg retten til ytringsfrihet gjennom vårt nettfora hjelper ikke, om vi syns innhold er upasselig og/eller støtende for våre brukere, så reagerer vi deretter.

Admin. :)

ps. ellers så er tråden full av ot osv.... Så denne forbli stengt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...