Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med dyr

Anbefalte innlegg

Jeg skrev at det var kontroversielt, og understreket at han ikke burde gjøre det. Det sier seg jo selv at en katt vil ta mye større skade av voldtekten, enn feks en hest. Så klart vil jeg ikke at han skal gjøre det, men hvis han er "dead set" på å gjennomføre dette og ingen av oss har noe sjans til å snakke han ut av det, vil jeg at dyret som blir offeret skal få minst mulig skader.

DUH! hva med og si at han ikke skal gjøre det ????????????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DUH! hva med og si at han ikke skal gjøre det ????????????

OP ikke voldta noe dyr pls.

....fornøyd?

Edit: Skle litt ut her. Jeg er enig med deg at det er en "uting". Jeg vil selvfølgelig ikke at han skal voldta noe som helst dyr. Jeg gjør derfor mitt beste for at dette ikke skal skje, så klart skjønner jeg at det er litt "fælt" å foreslå andre dyr sånn som jeg gjorde, men det var et forsøk på å komme med et forslag i "Worst case scenario".

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes det steder der de leier ut katter og? Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

Du kan jo spørre dyreparken om de slipper deg inn hos løvene. Det blir vinn-vinn situasjon idet du ikke kommer til å bli plaget av dine lyster lenger, mens kattedyrene får seg en ordentlig middag.

• Liker 3
Lenke til kommentar

OP ikke voldta noe dyr pls.

....fornøyd?

Edit: Skle litt ut her. Jeg er enig med deg at det er en "uting". Jeg vil selvfølgelig ikke at han skal voldta noe som helst dyr. Jeg gjør derfor mitt beste for at dette ikke skal skje, så klart skjønner jeg at det er litt "fælt" å foreslå andre dyr sånn som jeg gjorde, men det var et forsøk på å komme med et forslag i "Worst case scenario".

Sigh beklager, ingen pro medlemmer her som gidder og svare, trist siden fyren provoserer oss med bullshit,

Han vet det er galt og sier at han blir og gjøre det, det er nok grunn til og bli irritert, sexlyst er noe man kan holde tilbake, visst man ikke klarer det er man svak...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sigh beklager, ingen pro medlemmer her som gidder og svare, trist siden fyren provoserer oss med bullshit,

Han vet det er galt og sier at han blir og gjøre det, det er nok grunn til og bli irritert, sexlyst er noe man kan holde tilbake, visst man ikke klarer det er man svak...

Hvorfor er det galt? Fordi det er ekkelt? Det er forsåvidt eneste argumentet som er mot zoolofi, eller mener du at f.eks danskene er en gjeng idioter som ikke vet opp eller ned?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det galt? Fordi det er ekkelt? Det er forsåvidt eneste argumentet som er mot zoolofi, eller mener du at f.eks danskene er en gjeng idioter som ikke vet opp eller ned?

jeg vet at jeg er innom en side hvor man skal kaste vekk all (common reason)

Men noen ganger blir ting så forbanne idiotisk at man må si noe.

Til deg din syke jævel, ja det er ekkelt , og ja disse små dyrene liker ikke og bli voldtatt av syke menn som deg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Til deg din syke jævel, ja det er ekkelt , og ja disse små dyrene liker ikke og bli voldtatt av syke menn som deg

Me drep og slaktar dyr på ein enorm industriell skala over heile verda. Viss me set same standard for dyr som for menneske, er det like ille som ein Holocaust. Det har berre heldt på i mykje lengre tid, og ofra er mange fleire. Nokre få, perifere valdtekter av kattar verkar ubetydeleg i samanlikning. Kva det no enn er som får deg til å reagere så sterkt på dette, så er det ikkje nokon rasjonell etikk som står bak.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Me drep og slaktar dyr på ein enorm industriell skala over heile verda. Viss me set same standard for dyr som for menneske, er det like ille som ein Holocaust. Det har berre heldt på i mykje lengre tid, og ofra er mange fleire. Nokre få, perifere valdtekter av kattar verkar ubetydeleg i samanlikning. Kva det no enn er som får deg til å reagere så sterkt på dette, så er det ikkje nokon rasjonell etikk som står bak.

Har ingen respekt for folk som deg..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan forsvare selv de værste gjerningene med relativisme, men det tilsidesetter ikke moral.

Er det greit å selge narkotika siden de pedofile er værre ?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Touche. Flott at du argumenterer for rasjonell argumentering. Du avslutter det så flott for å understreke at du er en mester i slikt.

Også artig at din rasisme ovenfor dansker slår så fritt ut i blomst. Be proud.

Endret av norskgoy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det greit å selge narkotika

Ja.

Man kan forsvare selv de værste gjerningene med relativisme, men det tilsidesetter ikke moral.

Er det greit å selge narkotika siden de pedofile er værre ?

I utgangspunktet freista eg berre å syne kor irrasjonell etikken til Realzi er.

Viss du faktisk kan halde handa på hjartet og seie at du er ein vegetarianar som ikkje dek tel i det industrielle massedrapet på dyr, så har du eit argument. Viss ikkje, så er du ein grov hyklar om du fordømmer TS sin seksuelle trong etter dyr. Ikkje at du naudsynlegvis har gjort det, men eg kan lukte at du ikkje likar temaet i tråden.

Lenke til kommentar
Jævlig mye vås her, hvorfor skal folk alltid være så jævlig tøffe og morsomme i seriøse tråder?

[...]

Hvis du, gud forby, absolutt MÅ ha sex med et dyr og [...]

Så det å blande inn gud i dette er noe annet enn vås?

Mennesker er dyr.

Dyresex er ulovlig, så derfor gjelder det også mennesker i følge deg i denne settingen - litt poengløs kverulerende posting

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja.

I utgangspunktet freista eg berre å syne kor irrasjonell etikken til Realzi er.

Viss du faktisk kan halde handa på hjartet og seie at du er ein vegetarianar som ikkje dek tel i det industrielle massedrapet på dyr, så har du eit argument. Viss ikkje, så er du ein grov hyklar om du fordømmer TS sin seksuelle trong etter dyr. Ikkje at du naudsynlegvis har gjort det, men eg kan lukte at du ikkje likar temaet i tråden.

Du er en av de som er den fødte idiot.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at du føler dette. Har du tenkt på hvorfor det er sånn og hva som kan forklare dette ?

Katten får ingen glede av dette, det er heller skadelig for den, og de er heller ikke tilpasset anatomisk til en menneskelig penis.

Det er alltid en grunn til at man tar ut det seksuelle behovet på steder som ikke er naturlig, og det jeg tenker som er best for deg er å få riktig hjelp til å finne ut av dette og løse problemet, slik at du kan få det sexlivet du er ment å ha.

hvordan vet du at en katt ikke har noe glede av, katter er som oss mennesker kåte de også

Lenke til kommentar

Hvis du, gud forby, absolutt MÅ ha sex med et dyr [...]

Så det å blande inn gud i dette er noe annet enn vås?

Dyresex er ulovlig, så derfor gjelder det også mennesker i følge deg i denne settingen - litt poengløs kverulerende posting

HAHAHA. Dette kvalifiserer nesten som eit gullkorn :rofl:

Lenke til kommentar

hvordan vet du at en katt ikke har noe glede av, katter er som oss mennesker kåte de også

Idiot , leste du ikke hva Buffy skrev . jesus fucking christ . følg med!

Imponerende "common sense". Du briljerer for å si det rett ut.

Du imponerer meg for hvert inlegg.

Hold kjeften på deg og vent på noen proffe folk som kan hjelpe denne stakars sexgale fyren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...