zeicko Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 får ikke slått av nærlysene på min vectra 1992 mod, må koble fra batteriet for at de skal slå seg av. har sjekket alle sikringene og lysbryter. what to do ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) I min Peugeot 406 hadde jeg problemer med en kjølevifte til motoren som ike kunne slå seg av. Jeg måtte også koble fra batteriet, ellers gikk vifta uansett om motoren var iskald og tenniingen var av. Problemet mitt var et relé som hadde låst seg i stilling "på". Det var lett å erstatte med et nytt som kostet 114,- på merkeverksted. Om du har samme feilen som meg, er det mulig denne kan brukes: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Elektrisk-anlegg/Rele/Rele-42134/ Endret 27. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Nærtliggende å tro at Mannen med ljåen har rett. Hovedlysbrytern er også en mulig feilkilde. Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Nærtliggende å tro at Mannen med ljåen har rett. Hovedlysbrytern er også en mulig feilkilde. tok ut hovedlysbrytern når lysene var på, og det ble ikke noe forskjell, så kan ikke være den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er sikkert feil på kjørelysreleet ditt. Dette sitter (vanligvis) festet med et klips på baksiden av sikringsboksen, mot motorrommet. OBS: Kontakten sitter veldig godt fast på releet. Ta av batterie, du må lirke av med 2 skrutrekkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå