Gå til innhold

Anbefal en "billig" (men god) Android-telefon

Moskus

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en "mellom-telefon" til jeg skal oppgradere skikkelig, og da er jo pris absolutt av interesse; jo lavere, jo bedre.

Helst med Bluetooth 4.0, NFC og "enorm batterikapaistet". Men utenom det er jeg åpen for det meste, og den trenger ikke være blant de aller nyeste heller.

Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en "mellom-telefon" til jeg skal oppgradere skikkelig, og da er jo pris absolutt av interesse; jo lavere, jo bedre.

Helst med Bluetooth 4.0, NFC og "enorm batterikapaistet". Men utenom det er jeg åpen for det meste, og den trenger ikke være blant de aller nyeste heller.

Tips mottas med takk! :)

Enorm batteri kapasitet finnes ikke. Så dessverre :-\

Lenke til kommentar

Denne?

Har den selv - meget god skjerm, NFC, Bluetooth 4.0 og er kjempefornøyd. Mest stabile android tlf jeg har hatt (tidligere hatt diverse htc og tlf før denne var en galaxy s2). Androidversjon 4.0 ICS men oppdatering til JB kommer før sommeren.

Bruker tlf mye på nett - sync og mobildata på, og lader den hver kveld.

Lenke til kommentar

Et godt alternativ, egnetlig. Men skulle ønske meg at den var en tusenlapp billigere.

Synes 2 000,- -klassen er litt kjip mtp. at toppmodellene starter på 2700ish

type LG Optimus 4X http://www.komplett....aspx?sku=749692

Om det var jeg som skulle spare hadde jeg heller gått mot en skikkelig billig mobil, som ZTE Blade III eller Huawei U8800 til 1200-1300,-

Edit: ser han over fant 4X til 2400, slenger meg heller på forslaget hans ;)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Denne?

Har den selv - meget god skjerm, NFC, Bluetooth 4.0 og er kjempefornøyd. Mest stabile android tlf jeg har hatt (tidligere hatt diverse htc og tlf før denne var en galaxy s2). Androidversjon 4.0 ICS men oppdatering til JB kommer før sommeren.

Bruker tlf mye på nett - sync og mobildata på, og lader den hver kveld.

Gikk merkelig nok glipp av den posten! Ja, det er et meget godt alternativ! Takk! :)

Må se om jeg får sett litt nærmere på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...