Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er det mulig å kjøre 4*Gtx670 i sli?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha.. Vet det er optimalt med X79, men det skjer ikke tror jeg. HK skal byttes ut uansett. Tenkte til Asus Maximus V Extreme, dersom det ikke kommer andre bedre hk som støttet 1155 sokkel noen få måneder frem i tid. Da får jeg ihvertfall 4 * 8x. Og ja, det er litt waste, men veldig moro :D

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Joda, jeg vet at det funker med oppsettet og at flere hk har denne muligheten, men det har vært mye snakk om drivere som ikke støttet gtx 670 4way sli. Derfor jeg lurte. Men takker for svar alle sammen!

Noen som vet om det vil komme noen RÅE nye hk til 1155 snart? Er Asus Maximus V Extreme det beste man kan få tak i når det kommer til 3/4 way sli?

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Er begrensa hvor mye råere du får det som er på markedet nå av 1155. Asus Maximus V Extreme, Asrock extreme 11, evga z77 FTW og Gigabyte GA-Z77X-UP7 er vel de råeste nå.

Setter en knapp på Gigabyte UP7, siden det ser ut til å overklokke generelt best, og Asrock extreme 11 som har LSI pci-e 3.0 kontrolleren med 8 porter på hovedkortet. Den er god for over 4GB per sekund les og skriv :D Har selv denne kontrolleren som et eget pci-e kort. LSI SAS 9207-8i PCIe 3.0 HBA heter det.

Lenke til kommentar

Jeg har lest en del om dette Gigabyte GA-Z77X-UP7 kortet nå. Det virker som at jeg får forkjellige svar fra forskjellige sider da det kommer til om kortet kan kjøre to kort i sli med x16 båndbredde. Noen som kan bekrefte/avkreftedette for meg? Det står at jeg kan kjøre ett i 16_1 og 16_3 som også vil gi god plass mellom skjermkortene. En ting til. Da kortet støttet 1600 og 2800mhz ram, betyr det da at jeg ikke kan ha 2400mhz ram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...