Øystein.F. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Nå kjem det nye spel i nokre av dei aller største seriane. Les hele saken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Oppfølgere, oppfølgere og flere oppfølgere. For så vidt interessert i Tomb Raider og Bioshock Infinite. 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Henger litt etter, så Ni No Kuni er første prioritering for øyblikket. Neste blir Tomb Raider og Bioshock. 3 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Simcity kommer bare til pc 7. mars. Mac lansering er TBA. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Lego city og monsterhunter på wii u Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Ganske god måned må jeg si for min del. Skaffer God of War: Ascension (PS3), Bioshock Infinite (PC), Tomb Raider (PC), Starcraft II Heart Of The Swarm (PC) og Lego City Undercover (WiiU). Kunne jammen hatt Rayman Legends i mars men neida Fikk tak i Sly Thieves In Time (PS3) den 7.februar, men dette spillet hadde vært en mars tittel om jeg ikke hadde importert det! Endret 27. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 må nok skaffe God of War: Ascension og Tomb Raider her ja.... 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Forhåndsbestilt Tomb Raider, God of War, Bioshock og SimCity. StarCraft 2 heart of the Swarm skaffer jeg senere på et salg. Gears har jeg ingen interesse for. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Skal bare ha SimCity foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm serien er noe av det beste av slåsse spill som finnes. Blir first day buy, må bare se de siste episodene først så jeg ikke får noen spoilers. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tomb Raider: Hey it worked with Batman Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Oi, trodde det var lenger til bioshock og sim city =D Men kom til å lure på noe, så om noen kunne forklart noe for meg. SC:HotS kommer ut nå, men har jo i mange måneder sett folk spille beta, og der virker det jo som at det meste er på plass. Så her er spørsmålet mitt, når dette blir offisielt sluppet, kommer det mer enn det som er i beta? Om ikke, så har det jo på en måte vært ute en stund. Sikter til multiplayer delen, som omtrent er hva SC er, og ser bort ifra historien siden utifra hva jeg har forstått så blir multiplayer delen gratis. Ser dette ofte, der folk spiller open beta/PTR helt opp til release, og da har allerede gjort og sett det meste av det som er nytt. Tar ikke dette vekk mye av mystikken? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Gears of War, Bioshock Infinite og Tomb Raider er bestillt. God of War har jeg ingen interesse for. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 stappa full av spel at med mindre du likar berre ein type spel, og utelukkande den typen, så kjem du til å auke spelbiblioteket ditt med ein solid prosent. Får melde meg inn i denne gruppa som ikke kommer til å øke spill biblioteket, men ikke helt av grunnene som er nevnt. Konsoll er uinteressant (aldri eid en), de spillene som blir lansert for pc pirrer ikke interessen, og kanskje den største grunnen, jeg venter ikke på noe i øyeblikket. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Alt for god måned for min del. Tomb Raider, SimCity, Bioshock, Luigi's Mansion 2, Monster Hunter på Wii U og 3DS, Castlevania, Sly Cooper... geez, hvordan får man råd til alt dette? Skulle bare ønske Nintendo kunne lære fra Sony. Om man kjøper Sly 4 på PS3 får man PSVita-versjonen gratis som digital nedlasting (tror det gjelder her i Europa også), så hvorfor får man ikke Monster Hunter til 3DS gratis om man kjøper Wii U-versjonen? Det er jo så godt som samme spill, og greier. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Har forhåndsbestilt Tomb Raider CE (PC), God of War Ascension CE, Bioshock Infinite CE (PC), Naruto Ultimate Ninja storm 3 CE, og har store planer om å kjøpe Heart of the swarm... Må si det svir ganske sterkt i lommeboka nå, tror det er like før Visa kortet selvantenner for å få slutt på sine lidelser. Endret 27. februar 2013 av NrNine Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 To sikre . Heart of the swarm og God of war. LETT Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Oppfølgere, oppfølgere og flere oppfølgere. For så vidt interessert i Tomb Raider og Bioshock Infinite. Verste er når folk sier ting som "Bare vent til disse oppfølgerene kommer til (en eller annen ny konsoll) da kommer det til og selges i bøtter og spann. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ti år siden vi fikk en Sim City oppfølger, så ikke klag Dessuten er vel dette mer som reboot å regne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå