per17 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så du vil kanskje heller ha en uferdig versjon enn å vente litt ekstra? er du naiv eller, handler ikke om uferdighet. de er redde for at spillet skal drukne i den ellers ganske gode spillhøsten, samt komme i skyggen av gta V. er bare en sjofel markedstrategi Du elsker vel EA. nei, de er jævlige også. men hakket bedre enn ubisoft likevel Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 De virker veldig redde for GTA V ja. Om spillet blir bedre er dette bare bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Per, har du sett de siste videoene? Ser jævla uferdig ut, og rett og slett skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Per, har du sett de siste videoene? Ser jævla uferdig ut, og rett og slett skikkelig dårlig. spørs hva du mener med siste. dersom det er skikkelig dårlig så burde de ikke satt den datoen, eller de kunne ha byttet datoen for lengre tid tilbake. idiotisk å utsette rett før det skulle komme Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er ganske glad for at spillet blir utsatt, men ikke så fornøyd med at det er 6 måneder. Nå får jeg i det minste mer tid til CoD Ghosts og Assassins Creed 4 ut dette året. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Haha. Er ikke bare WD de har utsatt gitt: http://www.gamer.no/artikler/ubisoft-utsetter-kjorespillet-the-crew/153030 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Per, har du sett de siste videoene? Ser jævla uferdig ut, og rett og slett skikkelig dårlig. Kan du linke noen videoer? Nysgjerrig på hvordan spillet er, har bare sett den offisielle traileren, og jeg lurer på hvilke det er du snakker om Endret 16. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kan du linke noen videoer? Nysgjerrig på hvordan spillet er, har bare sett den offisielle traileren, og jeg lurer på hvilke det er du snakker om http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=695542 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=695542 Takk! Kjøringa så jo helt horibel ut... I likhet med alle andre ikke-bilspill som inneholder biler (bortsett fra GTA-serien), så man kan vel ikke forvente mer... Sånn rent bort ifra kjøringa så det ikke ille ut. Jeg la merke til at bilvinduet han knuser på magisk vis kommer tilbake når han setter seg i bilen... Håper de fikser ting som dette før spillet kommer ihvertfall Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Takk! Kjøringa så jo helt horibel ut... I likhet med alle andre ikke-bilspill som inneholder biler (bortsett fra GTA-serien), så man kan vel ikke forvente mer... Sånn rent bort ifra kjøringa så det ikke ille ut. Jeg la merke til at bilvinduet han knuser på magisk vis kommer tilbake når han setter seg i bilen... Håper de fikser ting som dette før spillet kommer ihvertfall Det kommer også en rar form for røyk når den knuser. Siden de utsetter mange mnd får vi håpe det blit et kanonresultat :-) Tror allikevel det er lurt å være noe skeptisk og heller bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 For en såpass stor utgivelse har jeg vanskelig for å tro at det ikke var sendt ut til printing allerede, så lukter av å unngå konkuranse fremfor faktisk bug-fixing. Men, får nå se Lenke til kommentar
RqO Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 For en såpass stor utgivelse har jeg vanskelig for å tro at det ikke var sendt ut til printing allerede, så lukter av å unngå konkuranse fremfor faktisk bug-fixing. Men, får nå se Så lenge de faktisk jobber med å gjøre spillet bedre, kan jeg ikke si jeg bryr meg stort om grunnen til utsettelsen er å få mindre konkurranse. Frykter de begynner på Watch Dogs 2 istedet for å fikse bugs når det er releaset. Så bedre å gi det mer tid før det kommet ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ble langt mer interessert i spillet nå. Spillet har bare sett mindre og mindre imponerende ut etter E3 2012-visningen. Har spesielt vært bekymret for kvaliteten med tanke på alle plattformene det skal tilpasses til (Xbox 360, PS3, Wii U, Xbox One, PS4, PC). Dette har enormt potensiale, så håper Ubisoft bruker den tiden de trenger. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Så video som ligger på denne siden, vanvittig bra video samt go pris på preorder Må bare si at dette blir kult https://www.g2a.com/r/watch_dogs_key Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Så video som ligger på denne siden, vanvittig bra video samt go pris på preorder Må bare si at dette blir kult https://www.g2a.com/r/watch_dogs_key Det var jo bare gamle videoer. Hva var det som var en vanvittig bra video? *skeptisk* Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det var jo bare gamle videoer. Hva var det som var en vanvittig bra video? *skeptisk* Hehe, Jeg hadde ikke sett den før og fikk en liten "wow dette blir bra" følelse *sketpisk* til hva ? videoen ? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hehe, Jeg hadde ikke sett den før og fikk en liten "wow dette blir bra" følelse *sketpisk* til hva ? videoen ? Har du bodd under en stein de siste årene? Neida, ble bare skuffet siden jeg trodde du linket til ny gameplay Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja den første videoen der var ny for meg også selv om det jo bare er Cinematic og ikke sier stort om hvordan spillet blir så syntes jeg den var imponerende! Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har du bodd under en stein de siste årene? Neida, ble bare skuffet siden jeg trodde du linket til ny gameplay Hehe, småbarnspappa sier vel sitt. Har iallefall skikkelig troa på Watch Dogs. Må bruke noen timer der når det kommer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå