aleksanderro Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vil sikkert ikke fungere uansett siden det bare er DirectX 9 som støtes i XP. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Heldigvis får vi både Black Flags og WD nå veldig snart... Gleder meg.. Og begge, DEFINITIVT, på pc... Det dumme er jo at Ubisoft klarer å lansere begge på samme dag. Det er jo ikke en sjanse til at man får spilt begge samtidig. Endret 8. oktober 2013 av Dellers Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det dumme er jo at Ubisoft klarer å lansere begge på samme dag. Det er jo ikke en sjanse til at man får spilt begge samtidig. Jeg syns med tiden at AC4 frister mere enn WD. Tror desverre at WD vil skuffe, og det stort. Klarer ikke begrunne det med annet enn at jeg tror det vil være veldig likt det vi har sett tidligere i andre spill, men samtidig noe ulikt. Dette er bare en tanke, så blir spennende å se hva som faktisk blir best. AC4 viser til et spennende miljø med gode snikemuligheter. WD blir nok en følelse av GTA tenker jeg... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg syns med tiden at AC4 frister mere enn WD. Tror desverre at WD vil skuffe, og det stort. Klarer ikke begrunne det med annet enn at jeg tror det vil være veldig likt det vi har sett tidligere i andre spill, men samtidig noe ulikt. Dette er bare en tanke, så blir spennende å se hva som faktisk blir best. AC4 viser til et spennende miljø med gode snikemuligheter. WD blir nok en følelse av GTA tenker jeg... Om det er noe vi har sett tidligrere så tror jeg nok det blir AC4. Som de som har prøvd det sier så virker dette som en mellomettappe fram mot AC5 (litt som AC Revelations). Dette kommer også fram ved at man i spillet faktisk må gi tilbakemld til Ubisoft om hva man syntes om de forskjellige missions for at de skal ta dette til etterretning med tanke på neste spill i serien... Lover ikke veldig godt og føler vel at det blir mer som en pirat expansion til AC3. Om WD blir noe revolusjon tviler jeg på, men at det ihvertfall kommer til å skille seg litt ut ifra AC serien håper og tror jeg ellers er jeg redd folk kommer til å gå lei etter en halvtime. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Flaut hvis noe slikt dukker opp i endelig versjon. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Spillet er blitt utsatt til våren 2014. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 http://forums.ubi.com/showthread.php/800997-Test-123?p=9321096#post9321096 GOD DAMN! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Spillet er blitt utsatt til våren 2014. Oi! Da tror jeg ikke at jeg gidder ps4 til Launch... Venter like gjerne på Destiny før jeg kjøper den isåfall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Triste nyheter, hadde virkelig sett fram til å spille dette om ikke så lenge. Men er nok for det beste, bedre å vente enn å ha et spill med feil/mangler. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Synd, da dette spillet skulle være mitt "GTA 5" i påvente pc-versjonen, men kanskje det kommer noe godt ut av det. Glad for at de heller bruker litt ekstra tid og presser inn flere detaljer, selv om fallhøyden stiger atskillig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Med så mye bra som kommer nå frem mot jul så skjønner jeg godt dem velger å utsette spillet til våren. Dem sier det er for å sikre at spillet er bra nok. Men mye er nok pga markedet blir ganske så mettet i november/desember. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jah, det er jo ypperlig med tanke på å ikke ha AC og WD kjempende mot hverandre, og nå har de jo lagt opp løpet litt enklere for å utgi nye spill i franchisene annenhvert år. Perfect fit! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Synd, gledet meg veldig til WD. Heldigvis har vi AC IV som kommer da. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det dumme er jo at Ubisoft klarer å lansere begge på samme dag. Det er jo ikke en sjanse til at man får spilt begge samtidig. Virker som de hørte på deg! Takk skal du faen meg ha! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 For å være ærlig, så er det bra at de utsetter spillet hvis de mener at det er nødvendig. Ubisoft er heldigvis i en posisjon til å gjøre slikt. Etter Aliens: Colonial Marines, Sim City, Rome 2 (sikkert flere), GTA Online som alle kunne trengt noen ekstra måneder med testing før de ble løslatt, har jeg sluttet å forhåndsbestille spill siden de veldig ofte blir gitt ut for tidlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Synes det er positivt som faen da de siste videoene deres har vært jævlig dårlige og har vist at spillet er langt fra ferdig. Bedre å vente på et ferdig spill enn å betale for å beta-teste det. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 faens ubisoft tenkte å kjøpe et spill fra dem for en gang skyld, men ikke faen nå. værste spillselskapet.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så du vil kanskje heller ha en uferdig versjon enn å vente litt ekstra? 3 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 faens ubisoft tenkte å kjøpe et spill fra dem for en gang skyld, men ikke faen nå. værste spillselskapet.. Du elsker vel EA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå