Schreiber Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Poenget var at om man må hacke noen for å forhindre en forbrytelse vil de færreste gidde, fordi man ikke aner hvor man skal lete engang. Mye enklere å få vite at noe er på gang i et bestemt område, men man må selv lete seg frem der til rett person(er). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det kreves litt innsats for å redde verden! Om folk ikke gidder det, bør det være opp til dem, etter slik jeg vil ha det, i hvert fall.. Ikke helt sansen for at slikt blir presentert på et sølvfat, man må jobbe litt for saken! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis man vil ha ENDA bedre grafikk i spillet, så sjekker man ut denne tråden: Moddet xml fil: The improved XML contains:Better PhysicsBloomImproved HDRBetter Textures and mappingBetter Rain and splashes quantityImproved Reflections in the water and for the carsBetter Water, Vegetation and Geometry qualityImproved LOD and FOVBetter colors everywhereBetter ShadowsBetter SSAO QualityImproved Lighting for the entire game http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=389848 Sorry hvis det er postet før... 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Uten å ha sett på linken, hvor mye dreper det ytelsen ytterligere ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvor skal XML-fila limes inn hen? Eller er det bare innholdet i fila som skal kopieres og limes inn i en annen fil? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvor skal XML-fila limes inn hen? Eller er det bare innholdet i fila som skal kopieres og limes inn i en annen fil? Les i guru3d tråden så finner du svaret Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvor skal XML-fila limes inn hen? Eller er det bare innholdet i fila som skal kopieres og limes inn i en annen fil? Les i guru3d tråden så finner du svaret Jeg gjorde det, men jeg finner 2 forskjellige XML-filer i Watch Dogs-mappen, så da ble jeg litt forvirra av hvilket av de to som det skal limes inn i? Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Dette har sikkert blitt spurt om før her inne, men det er altså ikke mulig å bruke egen musikk som radio i bilen? Skuffende i så fall, med tanke på at musikken i dette spillet suger. Det er som å høre på de hundreogørten identiske radiostasjonene der ute som alle spiller den samme grusomme musikken. Ikke noe særlig for et "metallhue", men det er vel kanskje dette flertallet liker Ellers må jeg si at jeg synes Watch Dogs er et ganske så ålreit spill. Ikke på langt nær så fantastisk som det ble hypet til, men heller ikke dårlig. Det er mye underholdning å finne her, og som flere andre har nevnt så er det et godt utgangspunkt med tanke på det neste spillet i serien. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Noen som har hørt noe om når PC patch`n kommer? Begynner vel å bli en uke siden de informerte om en performance fix patch nå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Begynner å bli drittlei politiet i Watch Dogs. Scenario: Jeg er i en bakgate og ser tre folk. Klatrer så opp på en liten avsats et godt stykke over dem og slipper ned en frag grenade. Denne eksploderer mellom dem, og eksplosjonen får en generator på veggen rett ved siden av til også eksplodere. De tre er dermed så døde som det går ann å bli, og jeg er så høyt oppe på en avsats i bakgården at ingen kunne ha sett meg. Noen hørte logisk nok eksplosjonen, så jeg sørger for at jeg ikke har våpen synlig og spaserer ut av bakgården og rett inn i en folkemengde. Deretter følger jeg folkemengden i "panikk" mens vi venter på politiet. Og hva skjer når de kommer? Selvsagt begynner politiet å fyre løs med tunge maskingevær rett inn i folkemengden for å ta meg. Geez... det er ingen måte de kunne vite at det var meg, og å skyte løs med maskingevær inn i en folkemengde uten engang å gi meg sjansen til å overgi meg? WTF? For øvrig hadde jeg to stjerner da dette skjedde. To av fem. Får jeg fem utløser jeg vel tredje, fjerde og femte verdenskrig på en gang... Endret 8. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 snip Kanskje var der kamera i området som fanget deg opp? ctOS hjelper politiet vet du. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) selv om det er mange likheter med AC så hjelper det ikke å gjemme seg i folkemengder =( . jeg skulle også veldig gjerne se kvinnfolk gjøre forbrytelser. være i gjenger osv, og se kids i gatene. men regner med det er feminister eller noe sånt tull som har satt stopper for det. edit: spoiler ikke åpne med mindre du er i act II eller er nysgjerrig han røffer opp det første kvinnfolket som han møter i spillet utenom familie. Endret 8. juni 2014 av kjeLL// Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 snip Kanskje var der kamera i området som fanget deg opp? ctOS hjelper politiet vet du. Nope, ingen kameraer. Og uansett, skyte villt med maskingevær inn i en folkemengde? WTF? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det er kulturforskjell på politiet i Norge og i USA vettu Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Men det er ganske tåpelig. En annen ting er når du griper inn i en forbrytelse. En person skyter en annen, du tar opp jakten på skytteren, noen ringer politiet fordi det ble avfyrt skudd, og når politiet kommer så jager de deg av en eller annen grunn. Kanskje fordi han/hun som ringte politiet gjenkjenner deg, men det henger jo heller ikke på greip siden endel av historien jo er at politiet ikke vet hvor du er, nettopp pga en befolkning som støtter deg og som ikke tipser om hvor du befinner deg. Og hvorfor skulle noen tipse politiet om han som løper etter skurken, og ignorere han som faktisk skjøt noen på åpen gate? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kanskje akuratt den personen som ringte inn ikke såg at han skjøt en annen person. Men hørrer skydd og ser en som løper etter en annen? Desuten har vell sikkert politiet sett deg før + at du er kledd som en skurk. Blir lett missforstøelser da Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er det noen som har klart å få til det ball-trylle mini gamet? Faen har prøvd hundre ganger nå men blir halvumulig etter tre runder også tror jeg man må klare 6 runder for å få bilen/våpenet eller hva det var? Mulig jeg er ekstremt sløv men det er i overkant vrient å henge med syntes jeg, noen som har noen tips/triks? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er det noen som har klart å få til det ball-trylle mini gamet? Faen har prøvd hundre ganger nå men blir halvumulig etter tre runder også tror jeg man må klare 6 runder for å få bilen/våpenet eller hva det var? Mulig jeg er ekstremt sløv men det er i overkant vrient å henge med syntes jeg, noen som har noen tips/triks? Jeg gjorde det ganske bra. Du legger vel merke til at han bytter kopp? Han dytter ballen over i en annen kopp. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Fokuser som juling og følg ballen med fingeren. Det funka fint for meg. De siste før man får låst opp våpenet er ganske bingo, han jukser så fort at man nesten må gjette hvilken kopp han faktisk bytter til. Endret 9. juni 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kanskje akuratt den personen som ringte inn ikke såg at han skjøt en annen person. Men hørrer skydd og ser en som løper etter en annen? Desuten har vell sikkert politiet sett deg før + at du er kledd som en skurk. Blir lett missforstøelser da Men å skyte villt med maskingevær? Politiet gjør jo langt mer skade enn jeg noensinne har gjort. Jeg kan ikke si jeg er "kledd som en skurk" heller. Siden når er frakk og caps uniformen til skurker? Vanlige folk går også kledd sånn. Og for den saks skyld hørte de skudd og ser meg løpe etter en annen, men hvordan kan de vite at det er jeg som skjøt? Om det er jeg som ble skutt på betyr det jo at det er straffbart å bli skutt på. Jeg skyter deg, du overlever og blir kastet i fengsel. Logisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå