Schreiber Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Wow, tøff. Schreiber altså. Som sagt, nok off-topic. Hva du mener om meg gir jeg blanke faen i, og tror de andre gjør det også. Endret 2. juni 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Republican Simulator 2014: Takk. Første gang jeg har rapportert en video på youtube. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Takk. Første gang jeg har rapportert en video på youtube. Uten å være rasistisk så lo jeg ganske godt av den Videoen. Man skjønne jo fort hva denne personen ønsker. Er vel ingenting å ta seg nær av her. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ler ofte av rasistiske vitser osv selv, men det finnes en grense. Å dra en svenskevits er jo strengt tatt rasisme mot svensker. Men å kødde med å utrydde svenskene til beste for menneskeheten blir å gå langt over streken. Leser du i tillegg kommentarene videoen fikk ser du fort at ikke alle skjønner det er en spøk. Noen kan faktisk bli inspirert av den og gjøre noe lignende i virkeligheten. Langt verre ting har skjedd på grunn av langt mer uskyldige ting. Endret 2. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ingen andre som sliter med grafikk flickering som kommer og går? Og har noen hørt noe om en evnt patch? Forøvrig storkoser jeg meg med spillet! Helt klart den mest gjennomførte og levende digitale byen jeg noen gang har besøkt Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Rå kamuflasje, men SYKT irriterende å ikke komme ut fra gropen. Skjedd flere steder i WD. Typisk! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg får bare beskjed om å sjekke NAT-innstillingene mine når jeg skal spille online. Det funket fint i begynnelsen, og jeg kan fortsatt sjekke online scoreboards (som alle er hacket med falske tall, såklart). Jeg kan til og med spille private matcher med Uplay-vennene mine i de støttede modusene. Utrolig irriterende! Endret 2. juni 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg får bare beskjed om å sjekke NAT-innstillingene mine når jeg skal spille online. Det funket fint i begynnelsen, og jeg kan fortsatt sjekke online scoreboards (som alle er hacket med falske tall, såklart). Jeg kan til og med spille private matcher med Uplay-vennene mine i de støttede modusene. Utrolig irriterende! Jeg fikk samme, funket plutselig etter en dag igjen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg får bare beskjed om å sjekke NAT-innstillingene mine når jeg skal spille online. Det funket fint i begynnelsen, og jeg kan fortsatt sjekke online scoreboards (som alle er hacket med falske tall, såklart). Jeg kan til og med spille private matcher med Uplay-vennene mine i de støttede modusene. Utrolig irriterende! Jeg fikk samme, funket plutselig etter en dag igjen. Virker som det er et slags server-problem. Når det ble fikset for andre, ble det bugget for meg... Lenke til kommentar
Populært innlegg Orwandel Skrevet 2. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2014 10 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Spillet virker moro, men bilkjøringa får meg til å ville knuse pc'n. Det er så sinnsykt dårlig.. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Spillet virker moro, men bilkjøringa får meg til å ville knuse pc'n. Det er så sinnsykt dårlig.. Ja, bilkjøringen trekker ned spillet mye i mine øyne. Skriver dette i spoiler selv om jeg ikke helt synes det er det Gjorde et av de snike-på-naboen hackingene. Såg video av en som jeg tror tok livet av seg, såg også en annen hvor man fant en man død. Synes at de småtingene ga litt mer liv i spillet, no pun intendeed!. Om jeg skal si noen positivt om spillet, så liker jeg effektene når man sprenger biler, og ragdoll fysikken (selv om den ikke er så bra som den kunne så er den bra nok..) Spillet begynner å gro litt på meg, men om jeg hadde hatt muligheten så ville jeg returnert spillet og ventet til det kom på tilbud. Sitter å hører på soundtrack cden. Ikke ofte jeg faktisk gjør det med collectors edition som jeg har kjøpt. Så langt liker jeg musikken. Endret 2. juni 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hahaha hva faen :??????D. Den kommentaren i den hacken har jeg ikke fått! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Morsomt bilde men er nesten sikker på at det er manipulert. Om du ser rundt snakke boblene så er ikke linjen hel og på den øverste ser det ut som du kan se litt av den ekte snakke boblen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Du vet han leser det på mobilen? Det er ikke snakkebobler, men tekstmeldinger. Har funnet mange sånne selv. Blandt annet: "You know that condom that was supposedly 100% safe?" "Yes...?" "It wasn't." "Oh..." "So you might want to get yourself tested." Endret 2. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, vet at det er en tekstmelding. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg må si jeg egentlig er veldig skuffet.Spillet kunne vert så mye mer. Hackingen syns jeg var smakløst og kjedelig. Byen var grå og stygg.Bilene og hvordan man kjørte var helt på trynet. Eneste jeg syns var litt morsomt med spillet var online spillingen. Jeg manglet rett og slett følelsen av at dette var et gjennomført spill. Ikke min video men jeg deler en del av hans meninger.Jeg husker et spill jeg spilte før. Der jeg fikk MYE mer mestringfølse. Og jeg husker også at adrenalinet steg når jeg spilte det. Det går under navnet Hack The Game. Og er så simpelt som at du hacker i cmd. Jeg trodde virkelig Watch Dogs skulle være bedre en dette. Og at det skulle gi meg mye mer følelse! Er veldig skuffet! Endret 3. juni 2014 av NatuRal3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 En uke...7 dager siden launch og eg får enda ikke engang prøvd spillet. Uplay kan dra til helvette. Noen som vil ha en ubrukt PC kode.. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Er en ganske enkel løsning på problemet med folk som plutselig hacker deg mens du holder på med sidequests; Napp ut internettkabelen og inn igjen. Problem solved. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor ikke bare spille i offline modus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå