Keymaster.Po Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Får bare beskjed om at Watch Dogs.exe har stoppet, så må Uplay lukkes. Jaja ikke krise, finner vel en løsning. Oi, hva slags specs har du? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Spilte en liten time, likte spillet men kjøringen var langt i fra imponerende. Føles som man flyter og at kjøretøyene ikke har noe vekt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Får bare beskjed om at Watch Dogs.exe har stoppet, så må Uplay lukkes. Jaja ikke krise, finner vel en løsning. Oi, hva slags specs har du? Sjekk profil Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Får bare beskjed om at Watch Dogs.exe har stoppet, så må Uplay lukkes. Jaja ikke krise, finner vel en løsning. Den fikk jeg også en 3-4 ganger igår og måtte Verify Cache eller hva det heter hver gang. Men for å få gjort det må du først få logget på Uplay da.... Så trykker du inn på spillet også har du ett valg i nedtrekksmenyen ved siden av Play knappen. Tar en 5 min og da skal det funke helt til neste kræsj.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Herlig! Nei her lukter det piratutgaven, mindre kødd der hørte jeg Har Windows 8.1 btw. Speccen i profil er litt utdatert på enkelte elementer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja nei hadde jeg faktisk fått starta spillet via Uplay...prøvde i går uten hell. Tror jeg laster ned piratutgaven i dag, har tross alt kjøpt det likevel. Hva med offline-modus? Jeg fikk ikke til å logge inn på uplay i hele går, men var ikke noe problem å spille offline. Synes faktisk at spillet hadde bedre flyt, men det kan ha vært innbilning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja nei hadde jeg faktisk fått starta spillet via Uplay...prøvde i går uten hell. Tror jeg laster ned piratutgaven i dag, har tross alt kjøpt det likevel. Hva med offline-modus? Jeg fikk ikke til å logge inn på uplay i hele går, men var ikke noe problem å spille offline. Synes faktisk at spillet hadde bedre flyt, men det kan ha vært innbilning. Det skal selvsagt prøves ut om det blir tid i dag Takk for tips! Er forøvrig evigheter siden jeg sist brukte spilleriggen min (som nå er pakket inn i ett mere stuevennlig kabinett). Men kjenner jeg savner plug-and play fra PS4 nå allerede Ja, man får mye bedre grafikk og flyt på PC...men av og til er det greit å bare nøye seg med underholdning med en gang. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Watch_Dogs, men er litt redd for at jeg kan gå fort lei. Er det bra? Hva er det negative? Blir det kjedelig i lengden? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Watch_Dogs, men er litt redd for at jeg kan gå fort lei. Er det bra? Hva er det negative? Blir det kjedelig i lengden? Nå har jeg sikkert spilt det en 20 timers tid allerede, og jeg er ikke litt lei engang foreløpig. Regner ikke med å bli det heller med det første. Online fungerte ikke før i går kveld, og jeg ble hekta med en gang. Der har man potensielt mange timer med moro. Skulle du mot formodning kjede deg i single player finnes det et lass med forskjellige sideaktiviteter, minigames og sprø ting som spider tank å gyve løs på. Det negative er enkelte tekniske problemer (stuttering ved bilkjøring, litt voldsom minnebruk og framedrops - dette på PC), men sånn reint bortsett fra det kan jeg ikke si at jeg irriterer meg over noe bortsett fra å tape hacking online på 99% (som har skjedd 2 ganger på rundt 8 forsøk). Mange klager over bilkjøringa, men jeg synes den fungerer helt fint med kontroller. Folk klagde jo på GTA IV også, og der synes jeg kjøringa var knallbra. Endret 30. mai 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Verdt pengene med andre ord? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns også hideouts er tøft - men Convoy er foreløpig favoritten. På den ene så skulle jeg knerte hele gjengen. KJørte full fart gjennom ruta for å se hvor de kjørte og jamen så passerte de ikke gjennom et smug for det var satt opp barriers på hver sin side av smugene. Da konvoien kom - var det jo en enkel sak... Hadde hacket meg inn på et ctOS kamera i smuget så heiste bare begge barrierene. Fant et sted i nærheten som jeg gikk i dekning - laget blackout og tok 4 med non-lethal - og de siste 4 med lyddemperen. Hoppet så inn i bilen helt bakerst - senket barrieren og kjørte vekk mens jeg følte meg veldig mann. Har bare tatt to convoys, men ja, er enig i at de er morsomme. Taktikken min på den forrige var å først finne en stor lastebil som tåler mye, og så kjøre rett inn i bilen med bomben forfra. Deretter var det bare å kjøre som f'en for å komme meg unna. Dit gikk ikke helt, så hoppet ut, løp opp noen trapper og gikk amok med sniper rifle. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Verdt pengene med andre ord? Jeg synes det ja. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke minst 100 timer med dette spillet, antagelig mer pga. online-delen. Om man overser småting er det blant de morsomste spillene som har kommet de siste åra. Endret 30. mai 2014 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Glad jeg fikk spillet gratis, for det er igrunn rimelig dårlig. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Watch_Dogs, men er litt redd for at jeg kan gå fort lei. Er det bra? Hva er det negative? Blir det kjedelig i lengden? Negativt: - Historien fenger ikke (men har bare spilt noen få missions, så kan kanskje bli bedre) - Byen er rimelig grå når det regner og om natten. - Biler oppfører seg sprøtt. - Hadde et oppdrag tidlig i spillet der jeg skulle snike meg forbi politiet i en bil. Slet noe sykt med det av en eller annen grunn. Måtte "jukse" og kjøre langt ut i en liten skog før de sluttet å lete etter meg. Positivt: - Veldig mye å gjøre her. - Mye variasjon i sideoppdrag osv. - Man får stadig vekk nye ting for å gjøre ting. Som regel får man noe nytt etter det første sideoppdraget av en type, men noen ganger må man ta fem av dem (fem hideouts, f.eks.) Det gir meg motivasjon til å gjøre dem. Sjakkgåter i seg selv kan være kjedelige, men fikk mer Focus for å gjøre ti sjakkgåter osv. Slet mye med det femte hideoutet, men visste jeg ville få noe tøft for å gjøre det, så holdt ut. - Rimelig bra AI på fiendene. Man føler de samarbeider og faktisk tenker litt. Med mindre ti av dem går gjennom en døråpning en etter en, så jeg står i ro og tar takedown på dem en etter en (bare press en knapp for å banke dem opp i nærkamp.) Men dette har bare skjedd en gang. Neste gang jeg prøvde dette oppdrag ringte en sivil politiet, og da snakker vi drøssevis med politi og et helikopter. Interessant nok førte dette til at politiet faktisk begynte å sloss mot slemmingene, og ikke bare mot meg. Kunne kanskje ha klart å snike meg unna og latt dem sloss i frem om jeg hadde giddet. Men så var det jo det der med fire folk under meg i en trapp, og jeg står der med en håndgranat.... - Når man først snakker håndgranater: Det er av og til mulig å hacke seg inn på en fiende og aktivere håndgranaten han har. Granaten vil da tikke i noen sekunder og eksplodere. Morsomt nok vil fienden bestandig få panikk (logisk nok), men hva han gjør da varierer. Noen står i ro og takler ikke presset ("Tell my wife.. I cheated on her with her sister! *boom*) mens andre kaster granaten ifra seg. Noen er smarte nok til å kaste den mot meg, mens andre kaster den helt tilfeldig... selv rett bort til andre fiender, inkludert han jeg skulle ta i live. En fjott klarte til og med å kaste granaten rett bort til en svært eksplosiv beholder, så halve rommet ble sprengt. Lo godt der. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Glad jeg fikk spillet gratis, for det er igrunn rimelig dårlig. Kan du utdype hva som gjør det dårlig? Selv har jeg bare prøvd det i noen minutter, men fikk et veldig godt inntrykk. Eneste som trekker ned er kjøringen, den er usedvanlig dårlig med tastatur, men ser for meg at den fungerer veldig bra med gamepad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg kan utdype mer når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe Watch_Dogs, men er litt redd for at jeg kan gå fort lei. Er det bra? Hva er det negative? Blir det kjedelig i lengden? Negativt: - Historien fenger ikke (men har bare spilt noen få missions, så kan kanskje bli bedre) - Byen er rimelig grå når det regner og om natten. - Biler oppfører seg sprøtt. - Hadde et oppdrag tidlig i spillet der jeg skulle snike meg forbi politiet i en bil. Slet noe sykt med det av en eller annen grunn. Måtte "jukse" og kjøre langt ut i en liten skog før de sluttet å lete etter meg. Positivt: - Veldig mye å gjøre her. - Mye variasjon i sideoppdrag osv. - Man får stadig vekk nye ting for å gjøre ting. Som regel får man noe nytt etter det første sideoppdraget av en type, men noen ganger må man ta fem av dem (fem hideouts, f.eks.) Det gir meg motivasjon til å gjøre dem. Sjakkgåter i seg selv kan være kjedelige, men fikk mer Focus for å gjøre ti sjakkgåter osv. Slet mye med det femte hideoutet, men visste jeg ville få noe tøft for å gjøre det, så holdt ut. - Rimelig bra AI på fiendene. Man føler de samarbeider og faktisk tenker litt. Med mindre ti av dem går gjennom en døråpning en etter en, så jeg står i ro og tar takedown på dem en etter en (bare press en knapp for å banke dem opp i nærkamp.) Men dette har bare skjedd en gang. Neste gang jeg prøvde dette oppdrag ringte en sivil politiet, og da snakker vi drøssevis med politi og et helikopter. Interessant nok førte dette til at politiet faktisk begynte å sloss mot slemmingene, og ikke bare mot meg. Kunne kanskje ha klart å snike meg unna og latt dem sloss i frem om jeg hadde giddet. Men så var det jo det der med fire folk under meg i en trapp, og jeg står der med en håndgranat.... - Når man først snakker håndgranater: Det er av og til mulig å hacke seg inn på en fiende og aktivere håndgranaten han har. Granaten vil da tikke i noen sekunder og eksplodere. Morsomt nok vil fienden bestandig få panikk (logisk nok), men hva han gjør da varierer. Noen står i ro og takler ikke presset ("Tell my wife.. I cheated on her with her sister! *boom*) mens andre kaster granaten ifra seg. Noen er smarte nok til å kaste den mot meg, mens andre kaster den helt tilfeldig... selv rett bort til andre fiender, inkludert han jeg skulle ta i live. En fjott klarte til og med å kaste granaten rett bort til en svært eksplosiv beholder, så halve rommet ble sprengt. Lo godt der. Er helt enig med deg, Spesielt med granat greia Har skjedd et par ganger nå med:: mission failed, target died: Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja nei hadde jeg faktisk fått starta spillet via Uplay...prøvde i går uten hell. Tror jeg laster ned piratutgaven i dag, har tross alt kjøpt det likevel. Hva med offline-modus? Jeg fikk ikke til å logge inn på uplay i hele går, men var ikke noe problem å spille offline. Synes faktisk at spillet hadde bedre flyt, men det kan ha vært innbilning. Det skal selvsagt prøves ut om det blir tid i dag Takk for tips! Er forøvrig evigheter siden jeg sist brukte spilleriggen min (som nå er pakket inn i ett mere stuevennlig kabinett). Men kjenner jeg savner plug-and play fra PS4 nå allerede Ja, man får mye bedre grafikk og flyt på PC...men av og til er det greit å bare nøye seg med underholdning med en gang. Jeg fikk "Watch_Dogs has stopped working" inntil jeg skrudde av anti-virus (Bitdefender) mens spillet startet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har kun Windows Defender på maskinen, men det kan være noe klur med brannmuren etc. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har spillt 217 spill igjennom min hele xbox karriære Watch dogs er en soleklar nummer 1. Dette spillet er fenomenal perfection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå