Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde den sjakkgreia, men pløyde gjennom alle ti rundene med minst to stjerner på første forsøk, og tre stjerner på flere av dem. Litt kjipt. Hadde håpet det skulle være mer utfordrende, eller faktisk la oss spille sjakk. Jaja, ekstra Focus duration skader jo ikke. :)

Du kan spille vanlig sjakk. Der jeg stoppa opp så satt det flere karer spredt ut på bord. Om du går bort til dem så får du opp forskjellige varianter og spillestiler.

En hadde vanlig sjakk, en hadde survival, en hadde end-game osv. Hver av variantene har 10 spill.

Takk, får se om jeg finner noen å spille med. :)

Mange folk som spiller ser jeg, for nå sliter Uplay hardt igjen. Det virker som det er nesten dobbelt så mange som spiller Watch Dogs enn det serverne er bygd for, for det funker greit nok på morgenen når det bare er halvparten så mange som spiller. At de aldri lærer, folk har jo advart mot at dette ville skje i flere måneder allerede. Regner ikke med at flerspiller eller andre funksjoner som krever nettilgang vil fungere den neste uka for å si det sånn.

Så det er som med alle andre online-spill, med andre ord. De som ikke lærer er vel spillerne som bestandig klager. Diablo 3 funket ikke ved launch? Buuhuu! GTA Online funket ikke? Buuhuu! Watch Dogs funker ikke? Helvetes UPlay! Buuhuu! :p

01e168_155380.jpg

Husker dere denne?

Lenke til kommentar

Andre som har hatt problemer med at spillet låser seg under loading?

Akkurat installert trykker new game også kommer det ikke forbi loading screen en gang :(

Hvis så hva er egentlig løsningen på dette?

Prøv å verify spillet i Uplay

Lenke til kommentar

Får logget på Uplay men får nå meldingen "Unable to start the game.."

Noen andre som vet noe?

Uplay har masse problemer for tiden, og det er den eneste grunnen til at jeg ikke kjøper spill fra Ubisoft til PC.

Ja, etter og til nå ha brukt like mange timer på feilmeldinger i Uplay, omstarter og game cache vertifiseringer som jeg har fått spilt spillet, så angrer jeg bittert på at jeg skrøt av dette makkverket noen poster over.. :p

Regner vel med at pågangen roer seg noe nå fremover, men utrolig irriterende at dette skjer hver eneste gang det gies ut ett storspill igjennom Origin eller Uplay.

Utover det har jeg også hatt en liten håndfull CTD`s (4-5 stk iløpet av en 5-6 timers spilletid), som er første gang jeg opplever i noe spill etter at jeg kjøpte ny maskin. Også kommet over litt av hvert av random bugs så tenker Ubisoft har endel patching foran seg her... Det jeg ikke tør og tenke på engang er hva vi hadde fått servert om det faktisk ble utgitt som opprinnelig planlagt for 6 mnd siden, Colonial Marines all over again :p

Lenke til kommentar

Blir dere invadert nå og da? Jeg spiller på XBone og det har så langt ikke skjedd. Må jeg fullføre noe i hovedhistorien for at det skal skje? For så langt har jeg bare drevet og samlet collectibles og låst opp ctos centers og tårn. Såvidt i gang med historien. Er det derfor? Jeg er online for jeg kjørte et par løp igår, så det er ikke det hvertfall.

Lenke til kommentar

Blir dere invadert nå og da? Jeg spiller på XBone og det har så langt ikke skjedd. Må jeg fullføre noe i hovedhistorien for at det skal skje? For så langt har jeg bare drevet og samlet collectibles og låst opp ctos centers og tårn. Såvidt i gang med historien. Er det derfor? Jeg er online for jeg kjørte et par løp igår, så det er ikke det hvertfall.

Man blir invadert selv avhengig av hvor mange ganger man har invadert noen andre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...