Konamixx Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Traileren var bekreftet å være fra currentgen av en ubisoft ansatt på Twitter. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qe37dHgbIms Det så litt bedre ut, ja, selv om det var en skrytetrailer med lite nytt. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Alt nytt om dette spillet er bra. Gleder meg desverre ekstremt. Like hypa på dette som jeg var på Alan Wake, håper resultatet blir like bra. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det blir FOR bra det her! Damn! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Første ep av fem som tar for seg forskjellige gameplay aspekter Hacking The City: http://www.youtube.com/watch?v=V-532RWgUQs Endret 15. august 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som vet om dette etter hvert kan lastes ned med Steam klient? Liker IKKE ubisoft sin klient. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Du vil kunne kjøpe spillet fra første dag på Steam og laste ned spillet derifra. Dessverre så må man igjennom Ubisoft sin klient uansett, noe som jeg ikke tror blir endret på med det første. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du vil kunne kjøpe spillet fra første dag på Steam og laste ned spillet derifra. Dessverre så må man igjennom Ubisoft sin klient uansett, noe som jeg ikke tror blir endret på med det første. Lurer på om Ubisoft har gått litt bort ifra det ettersom for eks Call Of Juarez Gunslinger kan kjøres kun igjennom Steam. Mulig det bare var ett unntak pga spillet ikke ble solgt retail? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Gunslinger selges i butikk også, så er lov å håpe. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ser utrolig bra ut. Gleder meg helt sykt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Steg et par hakk i boka mi der ja. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 KONGE! Bare å glede seg ja.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ser utrolig mye fram til dette spillet, håper virkelig ikke jeg blir skuffet.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tilbud på Komplett - Men hvis jeg kjøper der så kan jeg vel bare registrere spillet på uPlay? Vil ha spillet på Steam. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vil tro det ja. Da Ubi-Steamspill jo åpner uPlay.Uansett, for 200kr var det ikke noe å lure på for meg. Penger spart! Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg klarer bare å se "Assassin's Creed" når jeg ser på video av dette spillet. Spent på hvordan det blir mottatt når det kommer ut. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Synes også at spillet ligner litt vel mye på Assassin's Creed, men har allikevel troen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Spent på hvordan dette blir mottatt, nærmere bestemt hvor innholdsrik verden er, noe som ødela litt av Mafia 2-opplevelsen for mange. Å hacke bank-kontoene til folk, og jakte ned random bad guys kan bli monotont i lengden. Jeg gleder meg selvfølgelig, da dette blir min "fix"/dose av open-world lekestue mens jeg venter på GTA 5 til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå