Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det.

Sikkert dumt, men..

Du vet at det finnes et sted i options hvor du huker av for å ikke spille i windowed mode?

Lenke til kommentar

Irriterer at Aiden ikke har handfree, og såvidt jeg har sett ingen mp3-spiller på mobilen. Mye decent musikk i bilen, vil fortsette å høre når jeg går ut av bilen. Kan søke den opp på yt med steam overlay feks, men synes de kunne lagt det til.

Du kan høre på musikk på mobilen utenfor bilen. Du kan lage dine egne spillelister. Du kan hacke andres telefoner og laste ned låter fra de.

Lenke til kommentar

Hvor mye penger har dere hacket dere til? Tror jeg er oppe i 3-4k eller noe :p

Mener du totalt, eller i én hack? Jeg har omtrent akkurat funnet ut hvem

Badboy17

er, og har over 100k i penger totalt i alle fall, så er ikke så vanskelig å skaffe seg gryn. Jeg vant riktignok en runde poker (kostet 10k å delta).

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det.

Sikkert dumt, men..

Du vet at det finnes et sted i options hvor du huker av for å ikke spille i windowed mode?

Har forsøkt det.

prøvd alt+enter?

Forsøkt det også.

Lenke til kommentar

Kjøpte først spillet hos Komplett. De klarer ikke levere til i morgen - så der benytter jeg angrerett.

I dag bestilte jeg i Spaceworld sin nettbutikk - hvor produktsiden og kundeservice lovet at Uplay key skulle bli tilgjengelig 00:01 på Mine Sider. Den har enda ikke blitt tilgjengelig. Noen som er i samme båt med Spaceworld?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke muligheten til å kjøpe Watch Dogs på Steam. Noen andre som har samme problemet?

Hvor er knappen for å legge selve spillet i handlevognen?

Den er borte her også. Folk i Midtøsten sleit med det forrige dagen, men det sprer seg tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...