kalleklovn12 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvordan? Jeg kan ikke finne Watch_Dogs på min Uplay enda. Edit; Ahh, fuck. Jeg bestilte fra http://www.g2play.net/store/. Fikk koden derifra for en drøy time siden. La inn i Upla og vips... Så laster jeg ned. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg fikk med uplay-kode med skjermkortet mitt, så jeg må vel bare vente. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 på 360 er grafikken alt annet enn imponerende. men det er godt gameplay =) bestillte det på komplett for år og dag siden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Noen her som har bestilt Dedsec ifra uPlay? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Når kommer det ut på xbox one store? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Får vel ikke koden min fra greenmangaming før om 3.5 timer. Balle! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det. Sikkert dumt, men.. Du vet at det finnes et sted i options hvor du huker av for å ikke spille i windowed mode? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Irriterer at Aiden ikke har handfree, og såvidt jeg har sett ingen mp3-spiller på mobilen. Mye decent musikk i bilen, vil fortsette å høre når jeg går ut av bilen. Kan søke den opp på yt med steam overlay feks, men synes de kunne lagt det til. Du kan høre på musikk på mobilen utenfor bilen. Du kan lage dine egne spillelister. Du kan hacke andres telefoner og laste ned låter fra de. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det. prøvd alt+enter? Endret 26. mai 2014 av kjeLL// Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvor mye penger har dere hacket dere til? Tror jeg er oppe i 3-4k eller noe Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hvor mye penger har dere hacket dere til? Tror jeg er oppe i 3-4k eller noe Mener du totalt, eller i én hack? Jeg har omtrent akkurat funnet ut hvem Badboy17 er, og har over 100k i penger totalt i alle fall, så er ikke så vanskelig å skaffe seg gryn. Jeg vant riktignok en runde poker (kostet 10k å delta). Endret 26. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det. Sikkert dumt, men.. Du vet at det finnes et sted i options hvor du huker av for å ikke spille i windowed mode? Har forsøkt det. Fasan. Sliter med at spillet kjører i windowd mode, akkurat som BF4. Piratversjonen gjorde IKKE det. prøvd alt+enter? Forsøkt det også. Lenke til kommentar
ST1ANN Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Kjøpte først spillet hos Komplett. De klarer ikke levere til i morgen - så der benytter jeg angrerett. I dag bestilte jeg i Spaceworld sin nettbutikk - hvor produktsiden og kundeservice lovet at Uplay key skulle bli tilgjengelig 00:01 på Mine Sider. Den har enda ikke blitt tilgjengelig. Noen som er i samme båt med Spaceworld? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg får ikke muligheten til å kjøpe Watch Dogs på Steam. Noen andre som har samme problemet? Hvor er knappen for å legge selve spillet i handlevognen? Endret 26. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det klokka 2 det blir mulig å spille gjennom steam/uplay? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg får ikke muligheten til å kjøpe Watch Dogs på Steam. Noen andre som har samme problemet? Hvor er knappen for å legge selve spillet i handlevognen? Den er borte her også. Folk i Midtøsten sleit med det forrige dagen, men det sprer seg tydeligvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Dere som har forhåndsbestilt på Uplay, kan dere se spillet i Uplay enda i det hele tatt? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ubisoft har sagt (uten at den informasjonen er lett tilgjengelig) at det skal dukke opp i 10-tida om jeg ikke husker feil, +-1 time hver vei da jeg ikke husker eksakt hvilken tidssone det var snakk om. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Watch_Dogs dukket opp igjen på Steam, og det ser ut til at jeg fikk pre-order-bonusen også. Men som AMD-bruker, angrer jeg litt på at jeg støttet det: "AMD is not allowed to see the DX11 code for Watch_Dogs... Aka no optimization what so ever for AMD user." Endret 27. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå