Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Får håpe ventingen er verd det. Selv får jeg ikke spilt det før rundt 5 tiden imorgen (det vil si jeg får ikke spilt den offesielle versjonen).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

likte at spillet var ute på piratebay et par dager før launch :grin2:

Hehe, er gøy å spille det før alle andre ja! :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er mye pjatt om fps og datainnstillinger. Er det noen som har noe omtale om selve spillet? Hvordan er kvaliteten på storytelling, oppdrag og gameplay feks? Er dette spillet verdt ventetida?

Lurer spesielt mye siden jeg har Second Son uåpnet. Har tenkt å bytte det, ettersom jeg synes begge inFamous-spillene på PS3 var sykt middelmådig hva gjelder story og gameplay. Men etter den lunkne stemningen på forumet er jeg nysgjerrig på om jeg bør holde det an?

Lenke til kommentar

Etter et par timer med spillet på PS4 så kan jeg vel si at....bilkjøringen er....vel det er ikke Forza. Men det var nok heller aldri meningen. Dog litt synd at den er så arkadeaktig når det er en så stor del av spillet.

Men jeg liker settingen, og hele konseptet er jo aktuelt i dag, og blir det sikkert enda mer i fremtiden.

Storebror ser deg.

Lenke til kommentar

Har så og si blitt standarden. Er vel redselen for det ja, men det er også andre grunner. Anmeldelsene av Transistor hadde embargo til utgivelsesdatoen, rett og slett fordi de ikke ville at folk skulle lese anmeldelser av spillet uten å ha muligheten til å kjøpe og spille det. Jeg synes det er litt tåpelig jeg, men det er nå slik det har blitt.

Lenke til kommentar

hva skjer med at ingen anmeldelser kommer før release lengre? må jo være et tegn på at de er redde for kanselleringer av pre orders

Ja, virker som at det som var uhørt for 1 år siden har blitt helt vanlig dessverre.. ikke til vår fordel ihvertfall.

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle for min del. Hva slags karakterer spill får rundt om har vist seg å samsvare lite med det jeg synes selv, og jeg har ofte stikk motsatt oppfatning enn anmeldere om hva som er gøy og hva som er kjipt. Fallout 3 fikk eksempelvis stort sett 8-9/10, mens jeg selv hadde gitt det 2. Spill anmeldere har klagd på er blant de beste jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Noen som vet om den nye driveren har god effekt?

Link til driver. (nVidia)

http://www.nvidia.co.uk/download/driverResults.aspx/76094/en-uk

Da var deluxe edt bestillt på steam, Eneste grunner er at Uplay er nede + Steam har pre-load :)

Laster ned fra Uplay nå jeg :w00t:

Lucky, Har hadde lyst å bestille rett fra Uplay, Men hver gang jeg skal `kjøpe` noe så står det at handle vognene er tom :/ Jaja :p

Får idag vite at cdon har sendt pakken. En 1 dag før relsease, så da får jeg faen ikke spillet før onsdag senst torsdag. Helvette!!!!! :wallbash::realmad::cry:

Uff. Får håpe du får det før torsdag som er helligdag..

Oj oj oj :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...