Aerow Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Synes spillet hittil ser utrolig lovende ut! Er dog spent på hvor stort kartet blir, er det noen som vet det? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Lite info om størrelse foreløpig, men jeg fant dette: “We haven’t logged a number,” said Watch Dogs creative director Jonathan Morin. “To be honest, we’re still building the city. So, we don’t want to give a number; we’re still twinkling it.” “But, one thing we’re committed too is our vehicles are going to go very fast; they can go up to 180 miles per hour. So, that’s going to require a certain size of city to support.” Lover ganske bra! Gleder meg virkelig nå. Blir nok første kjøp på xbox one tenker jeg! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kan tyde på at kartet blir ganske stort ja, er ihvertfall lov å håpe. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Håper det er god variasjon i områdene sånn at det ikke føles ut som man har vært der selv om kartet sier noe anderledes. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 http://wearedata.watchdogs.com/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 http://wearedata.watchdogs.com/ Det er ingenting der. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hva mener du med ingenting? At nettsiden ikke fungerer? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Gleder meg til dette. Playstation 4 og Watch Dogs er allerede bestilt Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Om ubisoft leverer, så det er mange events basert på stalking av folk etc, og ikke bare de få de har vist på video, men en helvetes haug med innhold, blir det awesome. Virker litt for bra til å være sant, men kan jo håpe. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hva mener du med ingenting? At nettsiden ikke fungerer? Ikke første gangen jeg prøvde Ganske interessant side. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Den traileren her må vel være tatt ifra PS3/X360? Synes det så voldsomt dårlig ut i forhold til hva som er blitt vist tidligere... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Xbox One. Neida, kødder. Ser slik ut ja. Ser rimelig jalla ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hehe, ja er det ikke noe med det der som ser litt rart ut... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Den traileren her må vel være tatt ifra PS3/X360? Synes det så voldsomt dårlig ut i forhold til hva som er blitt vist tidligere... Dette er en av mange grunner til jeg skal avvente kjøp av både Watch Dogs og Assassins Creed IV Black Flag til kommende generasjonen. Ser ingen vits å ødelegge moroa ved å kjøpe det til enten X360/PS3 når disse nye konsollene er rett rundt hjørne Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Dette er en av mange grunner til jeg skal avvente kjøp av både Watch Dogs og Assassins Creed IV Black Flag til kommende generasjonen. Ser ingen vits å ødelegge moroa ved å kjøpe det til enten X360/PS3 når disse nye konsollene er rett rundt hjørne Eller bare kjøpte til PC, om man har det? PC gaming med xbox kontroll er himmelen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Eller bare kjøpte til PC, om man har det? PC gaming med xbox kontroll er himmelen. Jepp har PC. Men jeg tviler den vil dra spillet som jeg ønsker, den er 2 1/2 år gammel 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jepp har PC. Men jeg tviler den vil dra spillet som jeg ønsker, den er 2 1/2 år gammel Da er det fullt forståelig Det er jo også en egen sjarm å sitte i godstolen med kontrolleren i henda, og TV'n forran seg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da er det fullt forståelig Det er jo også en egen sjarm å sitte i godstolen med kontrolleren i henda, og TV'n forran seg Det gjør jeg med PC også da, kaller det for godsofaen jeg Jeg får bare se hva jeg gjør. Det blir enten til PS4/X1/PC, sliter litt her ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Personlig så skal jeg vente med alle multiplattform spill i starten, jeg skal se hvilke konsoll som evnt måtte ha overtaket. Og ikke minst hvilke konsoll jeg kommer til å foretrekke med tanke på kontroller og hvordan dem er i OS osv. PC versjonen er jo også selvfølgelig et alternativ. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg har bestilt DedSec Edition til PC. Må bare kjøpe en ny PC før spillet kommer Hadde egentlig bestilt en ny, men cdon klarte å rote til ordren slik at den ble kansellert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå