Christian Thork Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Spillet er veldig artig. Mye å utforske, sykt mye crimes å forebygge. Ser veldig pent ut også. Bare å glede dere! Spillet er halveis for meg, Så må nok utsette til imorgen :/ Hvordan er kjøringen? liker open world spill med bra kjøring Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Spillet er veldig artig. Mye å utforske, sykt mye crimes å forebygge. Ser veldig pent ut også. Bare å glede dere! Spillet er halveis for meg, Så må nok utsette til imorgen :/ Hvordan er kjøringen? liker open world spill med bra kjøring Kjøringen irriterer med desverre litt. Spesielt gass-responsen. Skjer ingen ting med en gang du trykker "w", men med en gang du har holdt den litt inne så drar jo bilen/mcen på som bare det. Finnes ingen mellomting. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Spillet er veldig artig. Mye å utforske, sykt mye crimes å forebygge. Ser veldig pent ut også. Bare å glede dere! Spillet er halveis for meg, Så må nok utsette til imorgen :/ Hvordan er kjøringen? liker open world spill med bra kjøring Kjøringen irriterer med desverre litt. Spesielt gass-responsen. Skjer ingen ting med en gang du trykker "w", men med en gang du har holdt den litt inne så drar jo bilen/mcen på som bare det. Finnes ingen mellomting. Det er derfor man trenger xbox kontroll for å finne en mellomting, Hater dette i spill. Det er også sånn i gta 4 :/ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Skal jaggu prøve å kjøre med tastatur jeg. Jeg har spilt Trackmania i en ti års tid + Mafia 2 med keyboard, så det kan jo hende det funker her også. Får så forbanna vondt i henda av disse kontrollerne likevel, og vil nødig måtte legge fra meg bassen og gitaren en måned etter jeg har fullført spillet. Å bruke disse "stickene" og triggerne i seg selv og spesielt i kombinasjon med ABXY-knappene er rett og slett skikkelig lite ålreit i lengden. Endret 23. mai 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 De låses vel ikke opp for spilling før 27. mai uansett. De fysiske må også gjennom den samme digitale prosessen. Overraskende nok ser det ut til at man kan spille det med en gang. Det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fikk spilt hele 20 min i går kveld på PS4. Til nå har jeg ikke mye å trekke for, grafikk, handling og action virker bra. Det eneste må være litt "vanskelig" å kjøre bil. Men blir nok mer vant til det når jeg får spilt mer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hva har det seg at ytelsen synker så ekstremt kraftig når man setter seg i en bil? Til vanlig går spillet glatt som bare det på max (Uten AA), men setter jeg meg i bilen begynner det fort å hakke. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 GMG025-MAYBHW-SOSAVE kan brukes på greenmangaming, watch dogs for 223,- for standard ed. Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 GMG025-MAYBHW-SOSAVE kan brukes på greenmangaming, watch dogs for 223,- for standard ed. $45 blir noe med ca 265 kr, ikke 223 kr? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 127, 1968, 55, 74, 64.533 Ultra på alt untatt AA Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Spilt en halvtime nå, liker det. Men kjøretøy handling suger eselballer på høyt plan Er litt som det sleeping dogs spillet, skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å lage skikkelig kjøring, men men EDIT: ser faktisk ut som dette spillet er optimalisert for PC, for en gangs skyld. Jeg kjører "kun" et 660 ti kort og det flyter vanvittig bra, ser veldig pent ut. Endret 24. mai 2014 av NinjaVal Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ja, da var spillet i postkassa gitt! Kan ikke aktivere ekstra innholdet enda (PS4) Noen med samme issue? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ja, da var spillet i postkassa gitt! Kan ikke aktivere ekstra innholdet enda (PS4) Noen med samme issue? Jepp, jeg fikk heller ikke aktivert ekstra ting. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Det er sikkert en kontroll gjort av Sony slik at man må vente til lansering for noe i det minste.. Endret 24. mai 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 For de som vil bli kvitt mouse acceleration: 1. Exit the game. 2. Go to C:\Users\<your username>\Documents\My Games\Watch_Dogs\<some odd number> 3. There should be a file named "GamerProfile.xml". Open it in a text editor of your choice. 4. Look for the following settings and change their values respectively: 5. Set "Sensitivity=" to 1. 6. Set "UseMouseSmooth=" to 0. 7. Set "Smoothness=" to 0. 8. Save and Close the file. Your ingame cursor should now move without accelaration Kilde Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 127, 1968, 55, 74, 64.533 Ultra på alt untatt AA Hvorfor maser de om at man må ha i7 når spillet helt tydelig kjører perfekt med i5? For de som har det til PC, må man gjennom uPlay hver gang man starter det? Endret 24. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 For de som har det til PC, må man gjennom uPlay hver gang man starter det? Ja, desverre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Maks kjipt å vente på å få spille det. Bah. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg laster det ned nå. Idiotisk å la oss vente mens nesten alle som kjøpte fysiske kopier sitter og spiller. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Med litt triksing ser det spektakulert ut på PC. Hvordan: http://www.dsogaming.com/news/watch_dogs-hidden-deferredfxquality-option-improves-significantly-visuals/#more-65558 Endret 24. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå