Stigs_GTA_cousin Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det er seks dager til release, og er vel ganske overraskende at det allerede er tilgjengelig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Næh, det er ganske vanlig. Spesielt på 360. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Ser ut som spillet allerede er cracket til Xbox 360... Har du en kilde? Det er seks dager til release, og er vel ganske overraskende at det allerede er tilgjengelig Husker at GTA V var tilgjengelig på Xbox lenge før utgivelsen. Endret 21. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som spillet allerede er cracket til Xbox 360... Har du en kilde? Det er seks dager til release, og er vel ganske overraskende at det allerede er tilgjengelig Husker at GTA V var tilgjengelig på Xbox lenge før utgivelsen. Er det lov å poste link til noe som er piratkopiert? Live stream her: http://api.cybergame.tv/p/embed.php?c=kennethbr&w=100pc&h=100pc&type=embed Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Gleder meg til å se offisielle anmeldelser av spillet på PS4 blant annet. Noe som blir avgjørende om jeg kjøper det på console eller ikke. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som spillet allerede er cracket til Xbox 360... tull, bare pc spillere er pirater Hvor har du fått det fra? ironisk, men det er jo grunnen til at vi ikke får gta v... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) ironisk, men det er jo grunnen til at vi ikke får gta v... Rockstar har ikke til vane å lansere til flere plattformer samtidig. Det har nok neppe noe med piratkopiering. Hvor mange av de som har kjøpt spillet på PS3 tror du også vil kjøpte det til PC? Jeg tipper nok til å ikke lansere det på flere plattformer. Endret 21. mai 2014 av Neppe Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Ser ut som spillet allerede er cracket til Xbox 360... Har du en kilde? Det er seks dager til release, og er vel ganske overraskende at det allerede er tilgjengelig Husker at GTA V var tilgjengelig på Xbox lenge før utgivelsen. Er det lov å poste link til noe som er piratkopiert? Live stream her: http://api.cybergame.tv/p/embed.php?c=kennethbr&w=100pc&h=100pc&type=embed Tenkte mer på en artikkel som bekreftet at det faktisk var en fungerende crack. Og takk for streamen. Meget bra! Endret 21. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Watch_Dogs på high settings er som på NG-konsollene, bare med bedre framerate og oppløsning (om PCen er bra nok, selvsagt). Da blir det fint med ultra settings. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Gleder meg til å fullføre bacheloren så jeg kan investere i en skikkelig spill PC. Selv om det er gøy med konsoll er det fortsatt morsomt å kunne ha en kraftig stasjoner ved siden av som kan dra litt spille på pen kraftig også! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Man må ha bachelor for å investere i en spill PC? Trodde det var enklere enn som så... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Man har vel gjerne ikke så jævla god råd når man studerer. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Watch_Dogs på high settings er som på NG-konsollene, bare med bedre framerate og oppløsning (om PCen er bra nok, selvsagt). Da blir det fint med ultra settings. Da lurer jeg igrunn på hva maskina mi vil klare. Jeg skal i teorien kunne kjøre på med høye grafikkinnstillinger, samtidig som jeg veit at CPUen vil holde tilbake (klarer drøyt 6000 poeng i Passmark-testen mens man må ha 9000+ for ultra). Kan vel kanskje håpe på fysikk på høyde med konsollene, men bedre lyseffekter osv. Hadde det enda vært mulig å finne ut hvor god prosessoren i PS4 er i forhold til min, men det har vist seg umulig å finne noen som helst informasjon om hvor godt denne yter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hva slags hardware har du? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Sjefen sjøl har uttalt at i7 4770k med GTX 780 er det du må ha for å kunne maxe alt og kjøre på ultra. Hvorfor jeg husker dette er fordi jeg tilfeldigvis har akkurat det oppsettet selv Edit: Men det var kanskje ikke det du egentlig lurte på. Regner med at det holder med ett GTX 690 + og en i7 prossessor for å kjøre på High som vil tilsvare PS4 Endret 22. mai 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hva slags hardware har du? i7-950 @ 3.3 GHz og GTX 670 SLI. Skal nok fungere greit, men det er jo liten tvil om at prosessoren vil bli en solid bottleneck i et såpass CPU-drevet spill. Endret 22. mai 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Sjefen sjøl har uttalt at i7 4770k med GTX 780 er det du må ha for å kunne maxe alt og kjøre på ultra. Hvorfor jeg husker dette er fordi jeg tilfeldigvis har akkurat det oppsettet selv Edit: Men det var kanskje ikke det du egentlig lurte på. Regner med at det holder med ett GTX 690 + og en i7 prossessor for å kjøre på High som vil tilsvare PS4 I hvilken oppløsning er det tilfelle for? Vil tro mange sitter nå med 1440p eller høyere oppløsning på skjermene sine, har vanskelig for å tro at et 780 vil klare å kjøre glatt med full AA og AF i noe som er mye høyere enn 1080p. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Sjefen sjøl har uttalt at i7 4770k med GTX 780 er det du må ha for å kunne maxe alt og kjøre på ultra. Hvorfor jeg husker dette er fordi jeg tilfeldigvis har akkurat det oppsettet selv Edit: Men det var kanskje ikke det du egentlig lurte på. Regner med at det holder med ett GTX 690 + og en i7 prossessor for å kjøre på High som vil tilsvare PS4 I hvilken oppløsning er det tilfelle for? Vil tro mange sitter nå med 1440p eller høyere oppløsning på skjermene sine, har vanskelig for å tro at et 780 vil klare å kjøre glatt med full AA og AF i noe som er mye høyere enn 1080p. Ja, jeg har ingen ambisjoner om å maxe på mer en 1080p, regner med at det var det han mente som vel er standard oppløsning enda. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Helt sikkert for 1080p. 1440p er definitivt 780 Ti SLI-territorium. Full MSAA krever vel som regel SLI i 1080p også. Endret 22. mai 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Får ta en bachelor å kjøpe meg 295x2. Kan ikke skjønne spillet vil kreve alt for mye om du kan leve uten AA, sammenlignet med BF4 f.eks som kjører relativt godt på selv "eldre" hardware. Om motoren er av samme kvalitet kan vi vel forvente oss en ganske flytende opplevelse. Selv har jeg 7970Ghz, og en gammel i5-2500k som kjører på 4. Er forberedt på å ofre vekk noe i 1440p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå