Orwandel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg likte den i den grad at den viste en del nye ting. Jeg vil helst vite minst mulig før jeg prøver spillet, men umulig å holde seg unna ny info! Håper bare spillet er åpent nok til at du bare kan gå/kjøre rundt og utforske byen inn i mellom. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sånn som jeg har fått inntrykk av så er det en åpen verden og du kan gjøre hva du vil når du vil. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Sånn som jeg har fått inntrykk av så er det en åpen verden og du kan gjøre hva du vil når du vil. Ja, men finnes det nok aktiviteter? Er redd det bare blir å lete etter collectables... Endret 30. april 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jaja 26november here I come! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Watch Dogs preview — No GTA 5 on PC? No problem http://www.pcgamer.com/previews/watch-dogs-preview/ Betryggende lesning at ingenting er scriptet til å skje på samme måte hver gang slik som mange fryktet. Det lover bra! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=XDXxx1y3-IQ Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Ser ganske rått ut ja! Ny snutt av spillet: Endret 19. juni 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ser veldig rått ut ja, håper bare ikke dette skuffer! Høydepunktet var når han tok strømmen til hele byen! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja. Men det ser veldig annerledes ut enn både Sleeping dogs, GTA, osv. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Er ikke det en bra ting? 2 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er en VELDIG bra ting.. Ser ut som at mulighetene er mye større. Men til syvende og sist bli man sikkert lei dette også, som alt annet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 MOAR http://www.youtube.com/watch?v=gRxkBVrJWuQ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Multiplayer: http://www.youtube.com/watch?v=sTfaO4UcDaA Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Bare meg eller så det ut som det var ganske store FPS drop når han kjørte bil på PS4? Får ikke sett den videoen med multiplayer. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Bare meg eller så det ut som det var ganske store FPS drop når han kjørte bil på PS4? Får ikke sett den videoen med multiplayer. Ser ut alle multiplayer-videoene har blitt tatt ned. Var en masse russiske filmer med multiplayer, men finner ingen av dem lenger. Sikkert en lekkasje. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Men ettersom du fikk sett den før den ble fjernet, noe å dele med oss? Virker flerspiller lovende? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Men ettersom du fikk sett den før den ble fjernet, noe å dele med oss? Virker flerspiller lovende? Fant en ny: http://www.youtube.com/watch?v=hmWnRV51ieY Samme video, bedre kvalitet: Mer info: http://blog.ubi.com/...3-2013-preview/ Beskrivelse: Det virker som han spiller som normalt, så får han en advarsel om at han blir hacket. Så løper han mot området hackerens signal kommer fra. Så må han prøve å spore opp hackeren i området ved å scanne alle personene med telefonen sin. Man kan bla. bruke kamera for å for bedre oversikt. Når han avsflører hvem hackeren er, virker det som hackeren også får vite at han er oppdaget, og han løper. Spilleren prøver å drepe hackeren, mens hackeren prøver å unnslippe. Hackeren stikker av i en bil, spilleren følger etter i en annen bil, men hackeren slipper unna. Det ble på en måte uavgjort. Hackeren ble avslørt før han fikk lastet ned informasjonen fra telefonen, men spilleren lot han slippe unna. Så er det spilleren sin tur til å hacke en annen spiller. Han sniker seg innpå målet, og bruker sosial stealth til å komme nærmere når målet ser hans vei, men han løper når han snur ryggen til - veldig likt Assassin's Creed. Når han er nærme nok, hacker han målet, og begynner nedlastingen. Dette tar tid, og målet merker at han blir hacket. Så nå er det om å gjøre å ikke bli oppdaget før nedlastingen er ferdig. Han gjemmer seg bak en bil, men det er få andre i nærheten, så målet avslører han kjapt. Han hopper ien bil, og kjører mens målet skyter etter han. Multiplayer-delen er faktisk ganske likt Assassin's Creed. Selv om du ser deg selv om hovedkarakteren, ser du ut som en hvilken som helst annen borger for motstanderen din, og du kan gjemme deg ved å oppføre deg som en vanlig borger. Endret 21. juni 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er jo ikke sånn Assassins Creed fungerer. Du velger deg en karakter og alle kan se at du er den karaktern. Du får et mål og så er det opp til deg å snike deg innpå målet uten at vedkommende oppdager det. Assassins Creed foregår også på knallsmåe baner mens dette virket som var helt åpent. Virker interessant. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Er jo ikke sånn Assassins Creed fungerer. Du velger deg en karakter og alle kan se at du er den karaktern. Du får et mål og så er det opp til deg å snike deg innpå målet uten at vedkommende oppdager det. Assassins Creed foregår også på knallsmåe baner mens dette virket som var helt åpent. Virker interessant. Derfor jeg sa det var ganske likt, ikke helt nøyaktig likt: Finn målet, utfør oppdraget, flykt. I Watch Dogs får du et tilfeldig utseende (selv om du ser ut som Aiden på din skjerm), og må snike deg innpå målet uten å bli oppdaget. Endret 21. juni 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) MP ser veldig spennende ut! Har aldri vært en onlinespiller før, men jeg ser store muligheter med den nye generasjonen. F.eks. som her, at SP samtidig er MP og vice versa, dette med second screen teknlogi (også veldig aktuelt med Watch Dogs) og dette med at utviklere kan skape nye achievements og challenges etterhvert som vi spiller. Xbox One er allerede bestilt, og gullmedlemsskap blir kjøpt så fort den nye konsollen er i hus! Noen som har sett gameplay fra både current og next gen konsoller? Lurte bare på om forskjellen er så stor som den vel egentlig bør være med tanke på maskinvaren. Endret 22. juni 2013 av bonjovi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå