Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

Har bestilt på ps4

Har ikke ps plus

Kommer ikke til og skaffe det før om veldig lenge

Hva mister eg av og ikke ha ps plus?

Er det vits og skaffe spillet hvis eg ikke har ps plus?

Så vidt jeg vet kan du ikke spille online uten PS Plus. Utenom det tror jeg ikke du mister noe, men andre må gjerne rette på meg der.

Selv har jeg ingen interesse av online og kommer til å slå det av. Vil ikke bli forstyrret av andre når jeg spiller for meg selv.

Dette er noe ala det samme som Dead Rising har på Xbox One. Husker det var meget irriterende.

Lenke til kommentar

takk crazy joe og thomas

vet eg ikke kan spille online uten plus.

men etter det necro skrev ble eg veldig usikker på om eg kunne spille spillet ordentlig

Ubisoft har på en måte valgt å kombinere online inn i enspillerdelen, så på en måte får du ikke spilt det ordentlig, men tviler på at dette blir et stort problem.

Lenke til kommentar

takk crazy joe og thomas

vet eg ikke kan spille online uten plus.

men etter det necro skrev ble eg veldig usikker på om eg kunne spille spillet ordentlig

Ubisoft har på en måte valgt å kombinere online inn i enspillerdelen, så på en måte får du ikke spilt det ordentlig, men tviler på at dette blir et stort problem.

ok takk

Lenke til kommentar

Når tror man at vi kan forvente de første (seriøse) anmeldelsene av spillet? Begynner vel å bli vanligere og vanligere at de holdes igjen sånn i tilfelle en ærlig anmelder slakter spillet og da også økonomien til utgiver, noe som selvfølgelig bare er rett og rimelig.

Skulle vel ikke tro det var noen grunn for Ubisoft å gjøre det i dette tilfellet etter 6 mnd med finpussing samt at timesvis med gameplay og trailere allerede er sluppet.

Lenke til kommentar

Ok, takk. Tenker det blir mange fine anmeldelser å hente her jeg. Mye står på spill for Ubisoft så de har garantert gjort jobben. Om man personlig syntes det er gøy eller ikke gjenstår å se da men det blir jo rent subjektivt.

Uansett, 8 days to go! :)

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å ikke kjøpe full pakke med deluxe + season pass (PC) nå. Med denne koden får man hele 25% rabatt på en pris som er grei i utgangspunktet. Det er nå en så bra pris at det nærmest er verdt det selv om alt sammen skulle vise seg å være skikkelig bajs!

Greenmangaming.com

PT7ELX-1WPWNT-7UAGQZ

The code is valid until 4pm UTC on Friday 23rd May.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...