Stigs_GTA_cousin Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Stoler ikke så mye på anmelderen. Han bruker 8 min på å skyte på en allerede eksplodert bensinstasjon for at den skal eksplodere igjen og tror at han kan unngå at 20 vitner ringer polititet. Det er vel også litt tidlig å publisere anmeldelsen... Uansett, ved å skru av online-funskjonene, vil man sannsynligvis bare miste skills knyttet til multiplayer. Det står hvert fall "notoriety skills": Skills til singleplayer er delt inn i hacking, driving, crafting og combat: Anbefaler å følge med i denne tråden: http://www.watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=13&t=2481 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Butikkene har fått kopiene. Fyren som anmeldte det skriver at de gikk inn i butikk og kjøpte det. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Han spilte hvert fall på en Xbox One Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jepp, men han skriver at de kjøpte PS4 og Xbox One-versjonen. Bildet over var bare for å illustrere at butikker allerede har fått spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing. Either you keep getting invaded, or you get punished for wanting to play sometimes and not other times with the online mode. Fy faen. Kan legge til dette: "This ONLY effects your Notoriety skills, and they themselves are only skills/perks that effects multiplayer components, like NOS for cars in races, or more cash from completing hacks/tails/etc. You will lose nothing regarding singleplayer, by opting out of multiplayer. And, you're more than likely to still do Decryption, 8 Player Free Roam and Races, since they are not mentioned in this screen/list. Only Tailing and Hacking will be disabled." 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Da er det vel ikke noe problem? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Er derfor jeg la det til, vett. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing. Either you keep getting invaded, or you get punished for wanting to play sometimes and not other times with the online mode. Fy faen. Kan legge til dette: "This ONLY effects your Notoriety skills, and they themselves are only skills/perks that effects multiplayer components, like NOS for cars in races, or more cash from completing hacks/tails/etc. You will lose nothing regarding singleplayer, by opting out of multiplayer. And, you're more than likely to still do Decryption, 8 Player Free Roam and Races, since they are not mentioned in this screen/list. Only Tailing and Hacking will be disabled." Takk for oppklaringen. Det hele gikk jo da ifra en ren katastrofe til sånn semi-greit nok ihvertfall Skjønner enda ikke hvorfor det har blitt gjort sånn i multiplayern da, sikkert en smarting i markedsavdeilingen/ledelsen som ikke har noe som helst innblikk i hva en gamer faktisk ønsker seg og tok en elendig sjefsavgjørelse. Nå skal ikke jeg bli unødig grinete men det virker som at Ubi ønsker å leve helt på grensen til hva som er akseptabelt med tanke på salgsstrategi og det meste annet i forkant her. Har man en markedsavdeling som har vært og enda er så nære en total fiasko burde noen ta umiddelbare grep. Synd om utviklerne med sine respektive studioer får lide av inkompetanse høyere opp i systemet. Endret 18. mai 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Stoler ikke så mye på anmelderen. Han bruker 8 min på å skyte på en allerede eksplodert bensinstasjon for at den skal eksplodere igjen og tror at han kan unngå at 20 vitner ringer polititet. Det er vel også litt tidlig å publisere anmeldelsen... Uansett, ved å skru av online-funskjonene, vil man sannsynligvis bare miste skills knyttet til multiplayer. Det står hvert fall "notoriety skills": Skills til singleplayer er delt inn i hacking, driving, crafting og combat: Anbefaler å følge med i denne tråden: http://www.watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=13&t=2481 Ja, anmelderen virker helt borte. Det er jo fatalt å ikke spesifisere at du bare mister online-skills. Har du sett den siste gameplay-videoen hans? En øvelse i frustrasjon å se på! http://www.liveleak.com/view?i=2e9_1400371115 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing. Either you keep getting invaded, or you get punished for wanting to play sometimes and not other times with the online mode. Fy faen. Kan legge til dette: "This ONLY effects your Notoriety skills, and they themselves are only skills/perks that effects multiplayer components, like NOS for cars in races, or more cash from completing hacks/tails/etc. You will lose nothing regarding singleplayer, by opting out of multiplayer. And, you're more than likely to still do Decryption, 8 Player Free Roam and Races, since they are not mentioned in this screen/list. Only Tailing and Hacking will be disabled." Takk for oppklaringen. Det hele gikk jo da ifra en ren katastrofe til sånn semi-greit nok ihvertfall Skjønner enda ikke hvorfor det har blitt gjort sånn i multiplayern da, sikkert en smarting i markedsavdeilingen/ledelsen som ikke har noe som helst innblikk i hva en gamer faktisk ønsker seg og tok en elendig sjefsavgjørelse. Nå skal ikke jeg bli unødig grinete men det virker som at Ubi ønsker å leve helt på grensen til hva som er akseptabelt med tanke på salgsstrategi og det meste annet i forkant her. Har man en markedsavdeling som har vært og enda er så nære en total fiasko burde noen ta umiddelbare grep. Synd om utviklerne med sine respektive studioer får lide av inkompetanse høyere opp i systemet. Hva snakker du om, i grunn? Synes du det er problematisk at det finnes skills som kun brukes til multiplayer? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Stoler ikke så mye på anmelderen. Han bruker 8 min på å skyte på en allerede eksplodert bensinstasjon for at den skal eksplodere igjen og tror at han kan unngå at 20 vitner ringer polititet. Det er vel også litt tidlig å publisere anmeldelsen... Uansett, ved å skru av online-funskjonene, vil man sannsynligvis bare miste skills knyttet til multiplayer. Det står hvert fall "notoriety skills": Skills til singleplayer er delt inn i hacking, driving, crafting og combat: Anbefaler å følge med i denne tråden: http://www.watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=13&t=2481 Ja, anmelderen virker helt borte. Det er jo fatalt å ikke spesifisere at du bare mister online-skills. Har du sett den siste gameplay-videoen hans? En øvelse i frustrasjon å se på! http://www.liveleak.com/view?i=2e9_1400371115 Ja, her er noen videoer fra andre: http://fanboyfeed.com/?it_videogames=watch-dogs-beta-gameplay https://mega.co.nz/#!1Ylw2SQC!UTxDTU8D0uHsCyty7WK9s7-hndFrtYkJytYxGqPyGhs https://www.youtube.com/user/ThaMotherFragger/videos Her er forresten beskrivelsen om "anmelderen": Ali Naqi has been in the hardware and video games industry as a reviewer since 1999. He currently lives in California and has a passion for all things hardware and gaming. He has worked for many publications, most notably Tom's Hardware and PC Gamer. Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Hei Har bestilt på ps4 Har ikke ps plus Kommer ikke til og skaffe det før om veldig lenge Hva mister eg av og ikke ha ps plus? Er det vits og skaffe spillet hvis eg ikke har ps plus? Endret 18. mai 2014 av Robin7S Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Om det resettes Hva snakker du om, i grunn? Synes du det er problematisk at det finnes skills som kun brukes til multiplayer? Om det resettes så er det jo et problem. Altså, at man når man spiller i online igjen plutselig har skills på null. Om det er hva som skjer, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Nye uoffisielle screenshots: Ingen offisielle anmeldelser før 27. mai: Car on demand: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Alle kan komme med anmeldelser om de har kjøpt spillet selv, men ikke om de har fått en anmelderkopi av Ubisoft. I begge tilfellene er det samme spillet som blir spilt. Edit: Men det ser ut som om fyren som kom med den første anmeldelsen har anmeldt en beta eller noe. Endret 18. mai 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Ja, men jeg vil ikke kalle dette en anmeldelse. Mange av lekkasjene er fra betaen, som er nedgradert grafisk fra originalen, i tillegg til å starte med mange ekstra skills (og kanskje midt i historien). Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei Har bestilt på ps4 Har ikke ps plus Kommer ikke til og skaffe det før om veldig lenge Hva mister eg av og ikke ha ps plus? Er det vits og skaffe spillet hvis eg ikke har ps plus? ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei Har bestilt på ps4 Har ikke ps plus Kommer ikke til og skaffe det før om veldig lenge Hva mister eg av og ikke ha ps plus? Er det vits og skaffe spillet hvis eg ikke har ps plus? Så vidt jeg vet kan du ikke spille online uten PS Plus. Utenom det tror jeg ikke du mister noe, men andre må gjerne rette på meg der. Selv har jeg ingen interesse av online og kommer til å slå det av. Vil ikke bli forstyrret av andre når jeg spiller for meg selv. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Syns dette ser meget lovende ut jeg :-) Gleder meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei Har bestilt på ps4 Har ikke ps plus Kommer ikke til og skaffe det før om veldig lenge Hva mister eg av og ikke ha ps plus? Er det vits og skaffe spillet hvis eg ikke har ps plus? Du kan ikke spille online. Ikke akkurat dødsviktig for min del. Det kan godt hende at jeg slår av muligheten til at andre kan infiltrere mitt spill mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå