per17 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Må si at jeg gleder meg, har troa på Watch Dogs! da blir du nok skuffet... What? Og det vet du hvordan? Det å glede seg er veldig subjektivt. Gjør ikke du det, neivel. Kjipt for deg! Ikka ta den tåpelige negative tonen. Den gleder ihvertfall ingen! spillet ble utsatt lenge: check grafikken ble dårligere og dårligere i trailers: check spillet ser ut som en assassins creed skin: check dlc reklame en måned før spillet er ute: check da mangler vi bare dårlige anmeldelser så blir dette tidenes flopp Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Bare vent til spillet kommer ut, spill det selv og si din mening. Også ikke hør på anmeldelsene som fra ign alltid, thief fikk en 6-er tror jeg på ign, men jeg syntes det var et kjempebra spill uansett. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Thief var ok det, men ble kjedelig etterhvert, så ja, en 6er var fortjent der. Watch Dogs, vil tippe på 8 eller 9 av 10, blir spennende å se. For all del, kan plutselig bli helt rævva også men det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Per17, fyren som skal piratkopiere Witcher 3 fordi spillet ble utsatt. Jeg er litt skeptisk til Watch Dogs selv, men det er andre måter å formulere seg på, og ikke være så jævla bastant. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg er ikke skeptisk, har sett flere timer med gameplay og det oser kvalitet av det. Alt fra nærkamp, skyting til bilkjøring og bevegelser generelt ser utrolig ut. I tillegg er det sømløs multiplayer som aldri har blitt gjort før, det ser utrolig interessant å prøve å infiltrere andres verdener som det der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Har det blitt noen oppdatering på bilkjøringen? Mener å huske den så helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Husker den var veldig "flytende" før, for det er noe av det første jeg legger merke til hva angår slike typer spill, men i den seneste multiplayer-videoen ser det ut som bilene har fått litt mer fysikk i kroppen. https://www.youtube.com/watch?v=IAlwXPYHqZg#t=188 Ser fortsatt ikke optimalt ut, men tror ikke det kommer til å bli et uromoment for min del. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Per fikk ihvertfall blåst liv i tråden her Tror også det hadde blitt en flopp hadde det blitt utgitt når det opprinnelig skulle, tydelig at det var mye som ikke var på plass. Nå derimot tror jeg dette blir bra, men definitivt ikke noe spill jeg sjanser på å forhåndsbestille.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ved enkelte lanseringer er anmeldere gode å ha, og dette er én av dem. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) spillet ble utsatt lenge: check grafikken ble dårligere og dårligere i trailers: check spillet ser ut som en assassins creed skin: check dlc reklame en måned før spillet er ute: check da mangler vi bare dårlige anmeldelser så blir dette tidenes flopp Ingen spill jeg har spilt de siste åra har jeg opplevd som ferdige ved lansering, så dette er for meg udelt positivt. Forskjellen i grafikk skyldes såvidt jeg kan bedømme to ting: PC vs. PS4 og natt vs. dag. Det er ingenting som tyder på at grafikken har blitt forandra i nevneverdig grad i mine øyne. Spillet ser omtrent like Assassin's Creed ut som GTA IV og Splinter Cell. Hardly worth mentioning. Jeg er glad den reklamen kom, da jeg vil vite hvordan jeg kan få alt. Informasjon om season pass gjorde at jeg kunne bestemme meg for hvilken versjon av spillet jeg ville gå for. Endret 2. mai 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Bestilte meg nytt skjermkort istad, og får med Watch Dogs i samme slengen gitt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ikke verst. Hvilket skjermkort kjøpte du da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-770-2gb-physx-cuda/782149 En fin oppgradering fra Radeon HD 6790 som jeg har nå, og jeg er glad jeg melder overgang til Nvidia igjen, ikke vært helt fornøyd med AMD/ATI. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har heller aldri vært helt fornøyd med ATI. Hadde det en gang og det var mye trøbbel med det. Etter det har jeg kun hatt Nvidia og har knapt nok hatt problemer. Nå får vi bare håpe Uplay ikke kneler når spillet lanseres Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har heller aldri vært helt fornøyd med ATI. Hadde det en gang og det var mye trøbbel med det. Etter det har jeg kun hatt Nvidia og har knapt nok hatt problemer. Nå får vi bare håpe Uplay ikke kneler når spillet lanseres Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Håper dette stemmer. 60 fps og 1080p på PS4. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/05/10/watch-dogs-runs-at-1080p-60-frames-per-second-on-ps4.aspx?utm_content=bufferf6519&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Håper dette stemmer. 60 fps og 1080p på PS4. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/05/10/watch-dogs-runs-at-1080p-60-frames-per-second-on-ps4.aspx?utm_content=bufferf6519&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Har mine tvil. Når den ikke klarer 60 fps på Infamous Second Son, tviler jeg på at den klarer det på et MYE større spill hvis det skal se noen lunde bra ut. REDIGERT: Som jeg tenkte, Sony har forandret reklamen (se oppdateringen på linken din): Endret 13. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Er spent på Watch Dogs. Anmeldelse vil spille en stor del for min del, spille skal jeg ha uansett, men er det best å kjøpe det for 360 kr på one eller er det best og betale 450 for cd på elkjøp og kunne selge det senere. Dette må en anmeldelse hjelpe meg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå