fnatten Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvorfor forhåndsbestille? Det ser kanskje ut som det beste som har skjedd spill-verden siden Half-Life 2 eller noe, men i de siste årene har mange spill gjort det, og flere har skuffet stort. Skal selv først sjekke tidlige reviews, og kjøpe billigste EU-key jeg finner om folk sier det er bra. Er det jævli gøy, kjøper jeg senere en badass edition av noe slag, og åpner den trolig aldri. Har fremdeles Alan Wake collectors i plastikk. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 http://no.ign.com/m/feature/1295/watch-dogs-intervju Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Grafikken er kansje ikke tipp topp, men gameplayet blir sikkert bra Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tror både gameplayet og grafikken på PC blir rimelig så tipp topp jeg men skal uansett ikke jinx`e det ved å forhåndsbestille Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tror både gameplayet og grafikken på PC blir rimelig så tipp topp jeg men skal uansett ikke jinx`e det ved å forhåndsbestille Håper at 765m eller 770m klarer å kjøre det slik at det ser ok ut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tror både gameplayet og grafikken på PC blir rimelig så tipp topp jeg men skal uansett ikke jinx`e det ved å forhåndsbestille Håper at 765m eller 770m klarer å kjøre det slik at det ser ok ut Syntes alt annet hadde vært veldig rart selv om 2 gig vram begynner å bli litt knapt. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tror både gameplayet og grafikken på PC blir rimelig så tipp topp jeg men skal uansett ikke jinx`e det ved å forhåndsbestille Håper at 765m eller 770m klarer å kjøre det slik at det ser ok ut Syntes alt annet hadde vært veldig rart selv om 2 gig vram begynner å bli litt knapt. Har sett på laptoper med 860m og 870m, men de koster rundt 12000! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Retailer Claims Watch Dogs Will Use Steam on PC Håper det. Uplay er tregt og ustabilt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 For meg er Uplay helt på linje med Steam og Origin. Like raskt og stabilt. Det jeg har hatt mest problemer med er faktisk Steam, men det er noen år siden nå. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Det hadde ikke vært meg imot. Liker å ha ting på Steam, men bestilte ikke Watch Dogs der ettersom de er så helsikes dyre. Jeg tipper det hele bare er en feil uansett, det har skjedd før også at enkelte sider har lista Steam istedenfor Uplay når det gjelder Ubisofts titler. Antagelig vil kun de som kjøper spillet gjennom Steam ha det der. Endret 4. april 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det hadde ikke vært meg imot. Liker å ha ting på Steam, men bestilte ikke Watch Dogs der ettersom de er så helsikes dyre. Jeg tipper det bare var en feil uansett, det har skjedd før også at enkelte sider har lista Steam istedenfor Uplay når det gjelder Ubisofts titler. Antagelig vil kun de som kjøper spillet gjennom Steam ha det der.Jeg har alle spillene mine på steam, så hvis det kommer på steam ville det vært bra. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 http://store.steampowered.com/app/243470/ Overpriset og man kan kommer sannsynligvis ikke unna Uplay. http://www.oneplay.com/download/details/11333_Watch_Dogs_Digital_Deluxe_Edition__PC_ Watch Dogs Uplay Digital Deluxe Edition for 350 NOK, og det står at det er både Steam og Uplay, men sannsynligvis umulig å komme unna Uplay. Hvis man kan russisk kan samme versjon kjøpes for ca. 170 NOK på russisk Uplay med vpn Watch_Dogs - Welcome to Chicago: En gammel trailer som er ganske godt skjult: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det som er dritt er at dersom det er på Steam så må man antageligvis uansett gjennom Uplay. Slik var det feks. på FarCry3 og Assasins Creed 3. Da blir det plutselig dobbelt så ille da man må forholde seg til to system. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Har fortsatt tilgode å støte på problemer med Uplay, så det gjør meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Nok en artikkel om hardware krav, kan se ut som at man burde ha en i7 prossessor faktisk for å kunne maxe moroa: http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=5590 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Frå spill.no sin artikkel; Prosessor: Eight core – Intel Core i7-3770 i7-3770 har då ikkje 8 kjernar? Den har 4 kjernar, og støttar sjølvsagt Hyperthreading. Så den har 8 trådar, evt Threads. Her er tabellen eg klarte å spa fram; Kjelde; http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/PC_System_Requirements Vonaleg klarar eg å køyre spelet på ultra :-) Endret 8. april 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kjøpte ny PC i fjor med Intel Core i7-4770K, 16GB RAM og GTX 780, så skal nok klare å kjøre det på fullt. Gleder meg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kjøpte ny PC i fjor med Intel Core i7-4770K, 16GB RAM og GTX 780, så skal nok klare å kjøre det på fullt. Gleder meg. Mykje det samme her, men noko svakare CPU i form av ein 3770K. Vonaleg klarar eg få ei fin oppleving uansett ;-) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kjøpte ny PC i fjor med Intel Core i7-4770K, 16GB RAM og GTX 780, så skal nok klare å kjøre det på fullt. Gleder meg. Samme her, ifra Komplett du også eller? Tror vi er innenfor maxa settings med god margin her heldigvis Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Fra Komplett, ja. Kjøpte en sånn Mini PC med et sånt kabinett for å spare plass. Veldig greit. Var litt redd for det med lufting med et så lite kabinett, men det har ikke vært noe problem. Den bråker litt i krevende spill, men det tåler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå