Joachim_F Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Naughty Dog prøver seg med «free to play». Les hele saken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bare vent, dette vil vi få se mer av på de nye konsollene. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bare vent, dette vil vi få se mer av på de nye konsollene. Tror jeg også, men blir spennende å se om MS velger ny strategi eller om man fortsatt må betale for å spille på nett. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 får bare håpe de som har betalt for season pass slipper å betale for disse 40 ekstra pakkene. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 ..og de som har spillet på disk og kjøpt allt av dlc. får denne f2p mp delen gratis og slipper å betale for å levle opp etter 15. osv... noe annet er bare helt urimelig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tror jeg også, men blir spennende å se om MS velger ny strategi eller om man fortsatt må betale for å spille på nett. XBL Gold har vært en enorm økonomisk suksess for Microsoft, så jeg ser ingen grunn til at det plutselig skal bli gratis. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Dette er bullshit. Først putter de inn online code på spillet også nå blir det free to play og krever ingen online code. Føler meg ripped off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå