OleSimen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei, er på utkikk etter en ekstern skjerm til min MBP (mid-2009), som også kan brukes til PS3, men i jungelen av skjermer er jeg ganske grønn og trenger derfor litt hjelp. Er på ingen måte noen gamer-entusiast, men setter meg gjerne ned med litt FIFA, COD++, så selv om hovedfokuset ligger på mac'en, så gjør det ikke noe om den er grei å spille på heller. Følgende kriterier for skjermen: - Pris: Her gjelder "bang for buck"...er student, så lommeboka bugner ikke akkurat. Et sted rett under 3000,- - 24-27" - 16:9 - HDMI (PS3) - Utover dette synes jeg, som en god del andre mac-entusiaster sikkert, at det estetiske spiller en viss rolle - if you catch my drift:P Noen gode tips? Jeg vil gjerne ha 27", da skjermen kommer til å bli brukt litt på avstand (film, spilling), men er redd for at 1920x1080 blir litt for liten oppløsning til å bruke ved skrivebordet...tror ærlig talt ikke at jeg kommer til å legge merke til det, men kan det bli et problem? Har sett litt på denne: http://www.komplett....aspx?sku=624242 Etter det jeg har lest meg frem til, har det kommet en oppdatering som heter EW2730V. Er denne skjermen noe utdatert muligens? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå