Gå til innhold

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

vil kjøpe meg et netbrett. har lyst på ipad siden jeg har brukt den my og jeg liker den godt. men lurer på om noen andre har prøvd forskjellige nettbrett, hvilket dere syntes er best, og ikke minst hvorfor. er det noen som vet om 5th generasjons ipad kommer i nærmeste fremtid også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke kjempefan av Apple, men Ipad er gode nettbrett. Jeg har selv en Samsung galaxy note 10.1, som jeg er superfornøyd med. Kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. Jeg bruker min mye til studier i forelesninger. Pennen gjør det superenkelt å ta notater, og spesielt matte funker bra på note 10.1. Den har som sagt den karekteristiske pennen og den har multiskjerm. Kan f.eks være på internett på den ene siden av skjermen og notater i den andre. Jeg har samsung galaxy note 2 i tillegg så der synkronserer kalenderen min seg i tillegg. (Dette er jo selvfølgelig mulig på Ipad og Iphone også hvis du har det.)

Jeg betalte 3500 for min 16 gb note 10.1 WIFI. Den støtter også microSD. Brukte ca 200 kroner på et 32gb minnekort.

Jeg er veldig fornøyd med noten hvertfall, og hvis du skal bruke den til studier anbefaler jeg den på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...