sebb freestyle Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 jeg sluttet på fotball for 1,5 år siden å har drivd med freestyle i 1 år og 2 måndter, jeg har trent Ca. 2 timer hver dag siden jeg startet å må inrømme at freestyle er det beste som har skjedd meg, selve freestyle miljøet rundt i hele verden er utrolig bra, vi blir nesten som en slags familie siden vi er ganske så få, kanskje 20000 i hele verden, men jeg lurte bare på hva dere fotballspillere som ikke driver med det syntes om freestyle? altså ikke sån wannabe freestyle som ronaldo å ronaldinho driver med men ekte freestyle. vis dere ikke vet noe om freestyle så er disse noen av verdens beste, også noen av mine personlige favoritter, søk dem opp på youtube - OleynikART -Adrian krogseter -Kamalio -Eraoffreestyle (verdens mest hardcore freestyler) -SoccerART -Tom folan -Madmandaniel hvis dere vil skjekke meg ut på YT så er dette meg, jeg gjorde min første PATW (palle around the world) på søndag faktisk, drit stolt over det her er den http://www.youtube.com/watch?v=oyKMcJFuKYI Peace! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå